Be teorinių svarstymų ir smegenų tyrimų, mokslininkai atliko ir praktinį eksperimentą: kurį laiką stebėjo 15 biržos maklerių, tiksliau – jų smegenų dalis, atsakingas už malonumo pojūčius, ir fiksavo nesąmoningas vyrų reakcijas į vaizdus. Minėtų finansų tarpininkų darbo vietose buvo kabinami vis kitokie plakatai.

„Mūsų spėjimas pasitvirtino. Erotinės moterų nuotraukos vyrus skatino priimti rizikingesnius finansinius sprendimus nei neutralūs vaizdai, pavyzdžiui, puoduko, ar baimę sukeliančios gyvatės nuotraukos“, – eksperimento rezultatus komentavo viena tyrimo autorių profesorė Camelia M. Kuhnen.

Anot jos, erotinės nuotraukos veikia tą pačią smegenų dalį, kuri intensyviausiai dirba tada, kai priimami rizikingi sprendimai, nesusiję su tiesiogine grėsme gyvybei. Dažniausiai tai – darbo keitimas, pirmas pasimatymas ar finansiniai sprendimai.

„Regis, evoliucija pajuokavo ir padarė taip, kad pinigai ir moterys „įjungia“ tą pačią vyrų smegenų dalį“, – ironizavo mokslininkė.

Panašios nuomonės yra ir Stanfordo (JAV) universiteto psichologas Brianas Knutsonas. Jo įsitikinimu, emocijų intensyvumas nebūtinai turi būti susijęs su moterimis ar mintimis apie lytinius santykius. Tokias pat emocijas gali sukelti ir šokoladas ar loterijos laimėjimas.