Virtualios realybės akiniai veiks ne su visais kompiuteriais

 (15)
Anksčiau bendrovė „Oculus VR“ paskelbė minimalius virtualios realybės akinių reikalavimus kompiuteriui. Prisiminsime, kad sistemoje turi būti bent keturių branduolių „Intel Core i5-4590“ procesorius ir „NVIDIA GTX 970“ arba „AMD Radeon R9 290“ grafikos plokštė.
Virtualios realybės akiniai „Oculus“
© Vida Press

Siekiant didesnio aiškumo buvo pasiūlyta sertifikavimo programa „Oculus Ready“. Atitinkamas užrašas leidžia aiškiai matyti, kad kompiuteris yra pasirengęs dirbti su „Oculus“ akiniais.

Pirmieji prie „Oculus Ready“ programos prisijungė „Intel“ ir „NVIDIA“, o maždaug po mėnesio tą patį padarė AMD. Tarp kompiuterių gamintojų iniciatyvą parėmė „Dell“ ir jos padalinys „Alienware“, taip pat „ASUS“.

Neseniai NVIDIA pranešė apie partnerystės programos paleidimą, kuria siekiama populiarinti virtualiai realybei pritaikytas sistemas.

„GeForce GTX VR Ready“ programą parėmė daugiau nei 60 nešiojamųjų kompiuterių, PC ir vaizdo plokščių gamintojų. Tokiu būdu grafikos lustų gamintojas skiria dėmesį ne tik „Oculus Rift“ akiniams, bet ir atveria duris partnerystei su kitais virtualios realybės prietaisų kūrėjais. Darbui su VR prietaisais tinkamus kompiuterius bus galima atskirti pagal specialią etiketę su užrašu „GeForce GTX VR Ready“.

Paskelbtos „GeForce GTX VR Ready“ specifikacijos nešiojamiesiems kompiuteriams, PC ir vaizdo plokštėms sutampa bendrovės „Oculus VR“ reikalavimais.

„NVIDIA“ papildė, kad darbui su virtualios realybės akiniais be GTX 970 galima naudoti vaizdo plokštes GTX 980, GTX 980 Ti ir TITAN X. Taip pat ne mažiau svarbus patikslinimas yra prie HDMI 1.3 privalomas dviejų USB 3.0 jungčių buvimas. Vaizdas kiekvienai akiai bus atnaujinamas iki 90 kadrų per sekundę dažniu su bendra 2160 × 1200 pikselių rezoliucija. Tai reikalauja didelio duomenų perdavimo VR akiniams pralaidumo.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Technologijos

„Kalašnikov“ ruošiasi ateities karui: kuria naujas sistemas (134)

Ginklų gamintojas „Kalašnikov“ nori pademonstruoti, kad geba kurti aukštųjų technologijų sistemas, tinkamas ateities karui. Dabar kompanija kuria robotizuotą ginklų sistemą, galinčią priimti sprendimus ir iš jų mokytis.

Žada naujų darbo vietų: reikės prižiūrėti nesergančius ir nestreikuojančius (11)

Pramonė neišvengiamai turi pereiti prie robotizacijos, kad didėtų darbų efektyvumas, atliekamų užduočių tikslumas ir užtikrinamas saugumas, tikina ekspertai. Raminama, kad robotizacija lems ir naujų darbo vietų kūrimą.

„Microsoft“ atsisakys legendinės programos (17)

Daug kam žinoma, ne vieną dešimtmetį naudota pagrindines funkcijas turinti vaizdo redagavimo programa „Microsoft Paint“ skaičiuoja paskutines dienas.

„Žaidimų naujienos“: „Atari“ konsolė ir nauji „Telltale“ projektai

Šiandien laidoje pakalbėsime apie naują „Atari“ konsolę, naujus „Telltale“ projektus, užbanintą PUBG streamerį, „Far Cry 5“ istorijos trukmę ir apie kitas naujienas iš žaidimų industrijos.

Paskelbti naujausi atlyginimų vidurkiai: kiek uždirba išgirtieji specialistai (177)

Technologijų ir mokslo sektoriaus įmonės gali pasigirdi dideliais atlyginimais. „Sodros“ paskelbti birželio duomenis apie vidutinius atlyginimus leidžia pamatyti, kur mokamos didžiausios algos. Jų dydis skelbiamas neatskaičius mokesčių.