„Superfish“, oficialiai teikusi patarimus apsiperkant, masiškai į kompiuterį siųsdavo reklamą; ji buvo aptikta daugelyje bendrovės gamintų kompiuterių.

Atsakomybę už programinės įrangos masinį siuntimą į asmeninius kompiuterius per „Twitter“ tinklą prisiėmė programišių grupė, pasivadinusi „Lizard Squad“. Grupė jau ir anksčiau yra atakavusi kitas įmones, tarp jų „Sony“.

„Mes sparčiai sureagavome ir jau atkūrėme mūsų interneto svetainės funkcijas“, - nurodė „Lenovo“ specialistai. Bendrovė taip pat teigia „aktyviai tikrinanti“ savo tinklo saugumą ir planuojanti imtis priemonių „apsaugoti vartotojų informacijos integralumą“.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)