Socialinio tinklo metinės pajamos antrąjį metų ketvirtį siekė 502 mln. dolerių, kai tuo tarpu analitikai prognozavo 485 mln. dolerių rodiklį.

Tačiau aktyvių vartotojų skaičius šiuo laikotarpiu pasiekė 316 mln., vos kiek daugiau nei pirmąjį metų ketvirtį (308 mln. ).

Pasak J. Dorsey, įmonė turi imtis aktyvesnių priemonių siekdama realizuoti savo galimybes.

Aktyvių vartotojų skaičius antrąjį ketvirtį, lyginant su pirmuoju metų ketvirčiu, ūgtelėjo vos 0,7 proc.

„Twitter“ vyriausiasis finansų pareigūnas Anthony Noto pranešė pradėsiąs rinkodaros kampaniją, kuria siekiama išaiškinti žmonėms, kodėl tikslinga naudotis „Twitter“. Jis taip pat pažadėjo pertvarkyti paslaugą taip, kad vartotojams galėtų ja naudotis kuo paprasčiau ir lengviau.

Tačiau A. Noto perspėjo, kad nevertėtų tikėtis „ilgalaikio reikšmingo augimo“, kol nebus užkariauta masinė auditorija, o tam, pabrėžė „Twitter“ vyriausiasis finansinis pareigūnas, prireiks „nemažai laiko“.

Pasak MHC analitiko Jameso Cakmako, abu „Twitter“ vadovai „itin tiesūs ir atviri, labiau nei būtume galėję tikėtis“.

„Yra akivaizdžių ženklų, kad pasirinktas naujas akcentas veikloje. Vadovų pasirinkta strateginė kryptis teikia vilčių“, - pridūrė analitikas. Tačiau kartu jis perspėjo, kad vilkinimas paskirti nuolatinį tinklo vadovą kelia nerimą.

Birželį iš savo pareigų atsistatydino generalinis socialinio tinklo „Twitter“ direktorius Dickas Costolo. Laikinai vadovo pareigas perėmė vienas iš tinklo įkūrėjų J. Dorsey – jis darbą pradėjo liepos 1 d. ir poste išbus, kol bus rastas naujas kandidatas į pareigas.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)