„Teo“ ir „Omnitel“ konsultacijų specialistai privačių klientų skambučių lauks telefonu 1817, o verslo klientams visa informacija bus pateikiama telefonu 1816.

„Klientai teigiamai įvertino bendrus „Teo“ ir „Omnitel“ salonus, kuriuose visas telekomunikacijų paslaugas ir reikalingą įrangą siūlome iš vienų rankų. Todėl žengiame toliau ir pristatome bendrus klientų aptarnavimo numerius. Nuo šiol susisiekti su „Teo“ ir „Omnitel“ konsultantais ir užsisakyti paslaugas telefonu bus dar paprasčiau. Tam tereikės atsiminti vieną numerį“, – sako „Teo“ ir „Omnitel“ privačių klientų padalinio vadovas Norbertas Žioba.

Pranešime žiniasklaidai rašoma, kad su bendrovių specialistais susisiekti senais trumpaisiais klientų aptarnavimo numeriais bus galima ir toliau. Senieji numeriai tiesiog nebebus skelbiami viešojoje erdvėje.

Skambučiai trumpaisiais „Teo“ ir „Omnitel“ aptarnavimo numeriais yra nemokami visiems „Teo“ ir „Omnitel“ klientams. Paskambinę klientai gali pasirinkti dominančią paslaugą ir bus sujungti su klientų aptarnavimo specialistu. Skambinant iš kitų operatorių tinklų, pokalbis kainuos 0,09 euro už minutę. Konsultacijos ir pagalba, susijusi su „Teo“ ir „Omnitel“ paslaugomis, taip pat teikiama apsilankius bendrovių salonuose, gyvo pokalbio internete metu ir el. paštu.

Nuo šių metų rugpjūčio mėnesio „Teo“ ir „Omnitel“ pradėjo savo paslaugas teikti bendruose salonuose. Šiuo metu visoje Lietuvoje jau veikia daugiau nei 60 bendrų „Teo“ ir „Omnitel“ salonų, o iki metų pabaigos jų skaičius perkops 70.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)