Pranešime žiniasklaidai rašoma, kad tam nereikės jokių papildomų programėlių – kalbantis telefonu šis automatiškai vers žmogaus sakomus žodžius į norimą užsienio kalbą.

Europos šalyse naują „Tele2“ ir „Microsoft“ paslaugą planuojama pristatyti dar šią vasarą. Anonsinį vaizdo pristatymą apie paslaugą galima pamatyti čia.

Milijonų žmonių gyvenimą pakeisiančią naujovę vykdantysis „Tele2“ viceprezidentas Strategijai ir plėtrai Lars Torstensson ir vykdantysis „Microsoft“ viceprezidentas Harry Shum pristatė praėjusią savaitę vykusioje „Microsoft Build“ konferencijoje San Franciske.

„Microsoft Build“ kasmet pristatomos svarbiausios programinė įrangos inovacijos – konferencija laikoma vienu iš svarbiausių šios srities renginių pasaulyje.

„Tele2“ tęsi pažadą siūlyti klientams daugiau pridėtinę vertę kuriančių paslaugų. Šiuo metu pasaulyje yra apie 6000 kalbų, tad sunkumų dėl kalbos barjero patiria ne tik dirbantys su užsienio partneriais, bet ir keliaujantys ar išvykstantys gyventi svetur. Naująją technologiją dabar testuojame, tačiau greitai ji taps kasdienybe ir paveiks daugelio iš mūsų gyvenimą. Juk galimybė bendrauti šimtais užsienio kalbų be jokio barjero iki šiol buvo neįsivaizduojama!”, – naujieną pristatė L. Torstenssonas.

„Tele2“ ir „Microsoft“ technologija palengvins daugelį įprastų gyvenimo aspektų. Pavyzdžiui, telefonu kinų arba arabų kalba bus galima užsisakyti viešbučio kambarį arba pasikalbėti su Japonijoje dirbančiu ir angliškai nešnekančiu žmogumi. Telefonas japonų kalbą automatiškai išvers į tokią, kuri suprantama kitame ragelio gale esančiam klausytojui.

Nors naujasis „Tele2“ ir „Microsoft“ sprendimas turi begalę panaudojimo galimybių ir turėtų būti aktualus daugeliui, tam tikroms klientų grupėms ši inovacija jau šiandien yra reikalinga. Spartėjant migracijos procesams, į Europą atvykstantys pabėgėliai dėl kalbos barjero kasdien susiduria su sunkumais ir nepajėgia integruotis taip greitai, kaip galėtų. Ne mažiau problemų patiria ir pabėgėliais besirūpinančios valstybinės institucijos, dėl kalbos barjerų negalinčios užtikrinti geros viešųjų paslaugų kokybės.

Pasak L. Torstenssono, telefonuose atsiradus automatinei vertimo į užsienio kalbas technologijai pagerės ir „Tele2“ klientų aptarnavimo kokybė, nes operatoriai su klientais galės bendrauti pačiomis įvairiausiomis kalbomis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)