„Lietuviai pakankamai aktyviai atranda visame pasaulyje populiarią filmų ir serialų platformą „Netflix“ ir jai žiūrėti renkasi ne tik įprastą interneto prieigą, bet vis aktyviau pamėgtus serialus stebi per savo išmaniuosius įrenginius. Nors kol kas matome tik pirmuosius klientų žingsnius į šią platformą, prognozuojame, kad ateityje augs ir vartotojų skaičius, ir ilgės laikas, praleistas žiūrint serialus ar filmus“, – sako „Bitės“ tinklo direktorius Gintas Butėnas.

Pranešime žiniasklaidai teigiama, kad per keletą dienų, praėjusių nuo „Netflix“ starto Lietuvoje, naująją paslaugą „Bitės“ tinkle jau išbandė arti 3,5 tūkst. klientų. Klientų susidomėjimas naująja televizijos paslauga ypač išaugo savaitgalį.

Pranešime teigiama, kad šiuo metu vienas klientas filmų ir serialų žiūrėjimui vidutiniškai sunaudoja apie 400 MB mobiliojo ryšio duomenų ir šis rodiklis kasdien didėja.

„Tai rodo, kad artimiausiu metu gyventojų poreikis spartesniam mobiliajam internetui dar labiau augs ir klientai dar aktyviau domėsis neribotais duomenų planais“, – pasakoja G. Butėnas.

JAV internetinė televizijos platforma „Netflix“ praėjusią savaitę paskelbė apie plėtrą į 130 pasaulio šalių. Nuo sausio 6-osios ji tapo prieinama ir Lietuvoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (95)