Per Jonines prasideda tikrasis poilsio gamtoje sezonas, telefonų gedimų ne tik padaugėja, bet ir pasikeičia jų pobūdis. Pranešime žiniasklaidai rašoma, kad ilsintis gamtoje įrenginiai daugiausiai genda dėl smėlio, drėgmės ar karščio padarytos žalos.

„Po dažno šventinio savaitgalio pas mus padvigubėja remontuojamų telefonų. Ten, kur žmonės ilsisi ir linksminasi, mobiliųjų įrenginių laukia daugiau pavojų. Gamtoje tų grėsmių dar daugiau, ypač – išmaniesiems telefonams. Žmonės užsimiršta, kad kenkia ne tik vanduo ar drėgmė, bet dar smėlis ir karštis“, – sako Evaldas Viselga, „Tele2“ Telefonų priežiūros centro vadovas.

Keliaujant į gamtą galima iš anksto pasirūpinti mobiliųjų įrenginių apsauga – įsigyti telefono dėklą, kuris saugos nuo drėgmės ir smėlio. Dėkliukai tapo dar svarbesni, kai dauguma žmonių turi labiau pažeidžiamus išmaniuosius telefonus.

„Visi pripratome prie išmaniųjų telefonų patogumo ir galimybės visur naudotis mobiliuoju internetu, bet dar neatsirado įprotis tokius telefonus saugoti labiau. Yra du geri būdai tai padaryti – arba apdrausti telefoną, arba laikyti jį atokiau nuo drėgmės, smėlio ir saulės“, – pasakoja E. Viselga.

Pasak jo, laikas pamiršti visus patarimus, kaip džiovinti sušlapusį telefoną, pavyzdžiui, dėti jį į ryžius, ir tikėtis geros baigties. Didelė dalis išmaniųjų telefonų gaminami su integruota baterija, o tokius įrenginius verta gaivinti tiktai serviso centruose.

Tai pasakytina ir apie smėlį. Įtarus, kad į telefoną, planšetę ar elektroninę knygų skaityklę pateko smėlio, reikia kreiptis į specialistus. Užsilikęs smėlis kenkia įrenginiui ir jo padarytos žalos šalinimas gali kainuoti kur kas brangiau negu laiku atliktas valymas.

Karštą vasaros dieną mobiliuosius įrenginius reikėtų saugoti ir nuo tiesioginių saulės spindulių. Saulėje – ant automobilio panelės ar ežero kranto – palikto įrenginio ekranas nuo karščio gali atsiklijuoti.

Finansiškai apsisaugoti nuo telefono praradimo galima apdraudus turimą telefoną. Telefono sugadinimo atveju draudimas padengia jo taisymo išlaidas arba visą vertę, jei telefonas sugadintas nepataisomai.

Pasak E. Viselgos, vis didesnė dalis klientų kaip apsaugą renkasi draudimą – paslaugos pardavimai auga rekordiškai. Taip yra todėl, kad daugiau klientų dabar renkasi geresnius ir brangesnius telefonus bei juos brangina labiau.

„Tele2“ Telefonų priežiūros centras Lietuvoje yra vienas iš vos kelių telefonų gamintojų sertifikuotų centrų. Taip yra todėl, kad sertifikatų gavimas reikalauja investicijų į technologijas ir remonto įrangą bei užtikrina paslaugų kokybę. Be to, sertifikuoti centrai yra nuolat tikrinami ir vertinami mobiliųjų įrenginių gamintojų.

Sugedusį mobilųjį telefoną galima atiduoti taisyti bet kuriame „Tele2“ salone – jis bus nemokamai pristatytas į remonto centrą Vilniuje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją