Korėjiečių kompanijai šių metų pradžia tapo šeštu ketvirčiu iš eilės, kai pelno rodikliai stabiliai mažėja. Bendras pajamų lygis yra 12 proc. mažesnis, nei prieš metus, tuo tarpu grynasis pelnas smuko net 39 procentais.

Kalbant apie „Samsung“ padalinį, užsiimantį mobiliais įrenginiais, jo pajamos sumenko 20 proc., tuo tarpu pelnas iš veiklos smuko dar daugiau – 57 procentais.

„Samsung“ neatskleidžia bendro parduotų išmaniųjų telefonų kiekio, tačiau paaiškino, kad iš 99 mln. per I ketvirtį realizuotų mobilių telefonų maždaug 84-86 proc. sudaro išmanieji.

Vidutinė „Samsung“ parduodamo mobilaus telefono kaina neviršija 200 JAV dolerių, bet gamintojas tikisi, kad šį rodiklį turėtų pagerinti prasidėję „Galaxy S6“ ir „Galaxy S6 Edge“ tarptautiniai pardavimai, nors daugiau pasiekti biudžetiniame ir vidutiniame kainų segmente „Samsung“ nesitiki.

Korėjiečių kompanija tikisi, kad vartotojus pavyks pritraukti naujų technologijų diegimu, pavyzdžiui, bevielio įkrovimo, bevielio mokėjimo sistemomis (vienas didžiausių vartotojų reikalavimų – ilgas baterijos darbo laikas – deja, vėl užmirštas), kartu daug bus investuojama į dėvimą elektroniką ir virtualios realybės įrenginius.