Atliekami serverio talpos didinimo darbai, kad žaidimu galėtų mėgautis kuo daugiau žmonių, praneša „Reuters“.

Žaidimas, kuriame jau klasika tapusi trečią dešimtmetį gyvuojanti franšizė sujungiama su papildyta realybe, žaibiškai šovė į populiarumo aukštumas, – nepaisant to, kad kol kas jis prieinamas vos penkiose šalyse – JAV, Australijoje, Naujojoje Zelandijoje, Didžiojoje Britanijoje ir Vokietijoje.

„Nėra prasmės riboti žaidimo prieinamumą“, – interviu „Reuters“ sakė Džonas Hankas (John Hanke), vadovaujantis įmonei „Niantic“, kuriančiai žaidimą drauge su „Nintendo“ priklausančia „Pokemon Company“.

Jis atsisakė pateikti išsamesnę informaciją apie tai, kada būtent žaidimas bus pristatytas kitose rinkose, tačiau pažymėjo, kad pirmasis įmonės kurtas papildytos realybės žaidimas „Ingress“ tiek rinkų atsirado per mėnesį ar du.

Po Dž. Hanko komentarų „Nintendo“ akcijų vertė penktadienį pakilo dar 10 procentinių punktų – dienos prekybos apimtys įmonės akcijomis Tokijo biržoje buvo didžiausios tarp atskirų bendrovių. Vos per savaitę „Nintendo“ akcijų vertė išaugo 86 proc., o rinkos vertė padidėjo 17 mlrd. JAV dolerių.

Dž. Hankas patvirtino, kad žaidimas greitu metu pasieks Japoniją, ir teigė manąs, kad „galop jis bus paleistas“ ir Pietų Korėjoje – šalyje, kur dėl tvyrančios įtampos su Šiaurės Korėja saugumo sumetimais ribojamos „Google“ žemėlapių paslaugos funkcijos. Jo teigimu, pernai nuo „Google“ atsiskyrusi „Niantec“ deda pastangas, siekdama išspręsti žemėlapių problemą. „Sprendimų yra“, – sakė vadovas.

Amsterdame įsikūrusios tyrimų bendrovės „Newzoo“ duomenimis, Pietų Korėja yra ketvirta pagal dydį žaidimų rinka po Kinijos, Jungtinių Valstijų ir Japonijos. Tačiau Dž. Hankas santūriau vertino galimybes žaidimą paleisti Kinijoje, pridurdamas, kad ši šalis taiko tam tikrus suvaržymus, į kuriuos būtina atsižvelgti.

Dž. Hanko teigimu, bendrovė svarsto galimybes įdiegti schemą, panašią į tą, kuri veikia žaidime „Ingress“. Žaidimo rėmėjų parduotuvės ir prekybos automatai jame figūruotų kaip vietos, kuriose galima pagauti pokemoną. Rėmėjai mokėtų kaskart apsilankius klientui, todėl greta pinigų, gautų iš programėlės paslaugų pirkimo, atsirastų kitas pastovus pajamų šaltinis. „Niantic“ žaidimą „Ingress“ šiuo metu remia aštuonios įvairiose pasaulio vietose įsikūrusios įmonės, tarp jų – ir „Soft Bank Group“. Dž. Hanko manymu, pasirodžius „Pokemon Go“, rėmėjų atsiras dar daugiau.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (71)