„Pildyk“ vartotojams siūloma „avarinio“ papildymo paslauga

 (24)
Išankstinio mokėjimo paslaugos „Pildyk“ vartotojai nuo šiol galės gauti 2 litų skubų papildymą pokalbiams, SMS žinutėms ir paslaugų užsakymui. Nauja paslauga bus naudinga, kai reikia skubiai pasinaudoti ryšiu, o pokalbių sąskaita yra tuščia. Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ tokią paslaugą pasiūlė pirmoji Lietuvoje, rašoma pranešime spaudai.
Tele2
© A.Didžgalvio nuotr.

Skubų papildymą galima bus užsisakyti nemokama žinute. Paslaugos kaina – 0,50 lito. Jie bus nuskaičiuojami kitą kartą papildžius sąskaita, kartu su suteiktu 2 litų papildymu.

„Naująją paslaugą sukūrėme norėdami padėti ištikimiems „Pildyk“ vartotojams pasinaudoti ryšiu tada, kai jo labiausiai reikia, o pinigai sąskaitoje pasibaigę. Gauti skubų papildymą bus pigu, patogu ir greita“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Naująją paslaugą „Tele2“ teiks kartu su partnere, tarptautine bendrove „MicroCDP“. Ji sukūrė ir prižiūrės paslaugos informacinę sistemą bei užtikrins sklandų paslaugos teikimą. Kuriant „Tele2“ skubaus papildymo paslaugą pasinaudota tarptautine panašios paslaugos „PlusUnits“ teikimo patirtimi ir „AvansAir“ IT sprendimais.

Nauja paslauga galės naudotis visi ištikimi „Pildyk“ vartotojai – tie, kurių pildomas numeris galioja daugiau nei 6 mėn. ir sąskaita buvo papildyta bent 5 litais per paskutines 4 savaites. Vartotojas taip pat turi būti atsiskaitęs už anksčiau suteiktą skubų papildymą.

Paslauga galima pasinaudoti nusiuntus nemokamą SMS žinutę su tekstu SOS tel. 1553. Daugiau apie paslaugą – www.pildyk.lt/paslaugos/sos.

„Tokia paslauga nėra naujiena rinkoje. Išankstinio mokėjimo paslaugos „Labas“ vartotojai jau nuo 2008 metų gali naudotis SOS skambučio ar trumposios žinutės paslauga. Jie gali išsiųsti vieną nemokamą SMS arba atlikti 30 sekundžių skambutį į bet kurį Lietuvos tinklą su tuščia sąskaita. Specialiai šios paslaugos užsisakyti nereikia – galimybė išsiųsti SOS žinutę ar paskambinti automatiškai suteikiama sąskaitai ištuštėjus“, - sakė „Labas“ pardavimų vadovas Laurynas Miškinis.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Technologijos

Turkijos valdžia užblokavo prieigą prie „Wikipedia“ (1)

Turkija šeštadienį užblokavo bet kokią prieigą šalies teritorijoje prie interneto enciklopedijos „Wikipedia“, pranešė viena interneto stebėsenos organizacija, bet kol kas neaišku, kodėl buvo atliktas šis žingsnis.

Kaip išsirinkti indaplovę: ką naudinga žinoti (4)

Dalis gyventojų indaplovę vis dar priskiria prie prabangos prekių. Visgi, jei namie yra indaplovė, ji gali sutaupyti laiko, vandens ir plovimo priemonių, tiesa, papildomai sunaudoti elektros.

„Samsung Galaxy S8“ apžvalga: išmanusis iš kitos galaktikos? (71)

„Samsung“ išmaniųjų telefonų flagmanai jau senokai perėjo į labiausiai laukiamų metų produktų kategoriją. Susidomėjimas „Galaxy S8“ buvo ir tebėra milžiniškas, nepaisant gamintojo nesėkmės su „Note 7“. Kompanija suprato, kad jiems reikia išleisti produktą, kuris galėtų atstatyti sušlubavusią reputaciją. Pažiūrėkime, ar tai „Samsung“ iš tiesų pavyko.

Jaunų išradėjų kūriniai: 3 pritaikomi sprendimai

Jaunųjų išradėjų inovacijų parodai - konkursui „Technorama“ buvo pristatyti keli įdomūs ir pritaikomi informacinių technologijų srities sprendimai.

Sugedo įrenginys: kaip išvengti „pats kaltas" sprendimo (10)

Turbūt ne vienam yra pasitaikiusi situacija, kai neseniai įsigytas įrenginys tiesiog ėmė ir sugedo. O tvirtas dizainas ir patikimumas liko tik tušti gamintojų pažadai.