„Pildyk“ vartotojams siūloma „avarinio“ papildymo paslauga

 (24)
Išankstinio mokėjimo paslaugos „Pildyk“ vartotojai nuo šiol galės gauti 2 litų skubų papildymą pokalbiams, SMS žinutėms ir paslaugų užsakymui. Nauja paslauga bus naudinga, kai reikia skubiai pasinaudoti ryšiu, o pokalbių sąskaita yra tuščia. Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ tokią paslaugą pasiūlė pirmoji Lietuvoje, rašoma pranešime spaudai.
Tele2
© A.Didžgalvio nuotr.

Skubų papildymą galima bus užsisakyti nemokama žinute. Paslaugos kaina – 0,50 lito. Jie bus nuskaičiuojami kitą kartą papildžius sąskaita, kartu su suteiktu 2 litų papildymu.

„Naująją paslaugą sukūrėme norėdami padėti ištikimiems „Pildyk“ vartotojams pasinaudoti ryšiu tada, kai jo labiausiai reikia, o pinigai sąskaitoje pasibaigę. Gauti skubų papildymą bus pigu, patogu ir greita“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Naująją paslaugą „Tele2“ teiks kartu su partnere, tarptautine bendrove „MicroCDP“. Ji sukūrė ir prižiūrės paslaugos informacinę sistemą bei užtikrins sklandų paslaugos teikimą. Kuriant „Tele2“ skubaus papildymo paslaugą pasinaudota tarptautine panašios paslaugos „PlusUnits“ teikimo patirtimi ir „AvansAir“ IT sprendimais.

Nauja paslauga galės naudotis visi ištikimi „Pildyk“ vartotojai – tie, kurių pildomas numeris galioja daugiau nei 6 mėn. ir sąskaita buvo papildyta bent 5 litais per paskutines 4 savaites. Vartotojas taip pat turi būti atsiskaitęs už anksčiau suteiktą skubų papildymą.

Paslauga galima pasinaudoti nusiuntus nemokamą SMS žinutę su tekstu SOS tel. 1553. Daugiau apie paslaugą – www.pildyk.lt/paslaugos/sos.

„Tokia paslauga nėra naujiena rinkoje. Išankstinio mokėjimo paslaugos „Labas“ vartotojai jau nuo 2008 metų gali naudotis SOS skambučio ar trumposios žinutės paslauga. Jie gali išsiųsti vieną nemokamą SMS arba atlikti 30 sekundžių skambutį į bet kurį Lietuvos tinklą su tuščia sąskaita. Specialiai šios paslaugos užsisakyti nereikia – galimybė išsiųsti SOS žinutę ar paskambinti automatiškai suteikiama sąskaitai ištuštėjus“, - sakė „Labas“ pardavimų vadovas Laurynas Miškinis.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Technologijos

Legendinė „Nokia 3310“ pakeitė išvaizdą (109)

Sekmadienį Barselonoje pristatomas legendinis telefonas „Nokia 3310“, kurio pirmtakas buvo šiek tiek panašus į plytą ir turėjo „nesunaikinamojo“ pravardę.

Metų naujovė iš „Huawei“: iššūkis „iPhone“ ir „Samsung“ pristatė flagmaną P10 (85)

Sekmadienį Kinijos išmaniųjų telefonų gigantas „Huawei“ pristatė naujoves iš savo stovyklos: išmaniųjų telefonų modelius P10, P10 Plus ir P10 Lite. Flagmanas „Huawei P10“ yra didžiausia bendrovės naujovė šiemet, kuri siekia konkuruoti su tokiais prekės ženklais kaip „iPhone“ ir „Samsung“.

Pristatytas naujasis LG išmanusis: kuo ypatingas (25)

Sekmadienį, tarptautinės mobiliųjų technologijų parodos „Mobile World Congress“ Barselonoje išvakarėse, vyksta didžiųjų prekės ženklų telefonų naujovių pristatymai. Vienas jų – išmanusis LG G6.

Turbūt pirmasis telefonas, kurį galima išbandyt, bet nebus masinėje prekyboje (5)

Honkongo kompanija „Tink Labs“ kuria techninę ir programinę įrangą, skirtą viešbučiams. Neseniai minėta bendrovė pristatė savo pirmąją išmanųjį telefoną, kurį pavadino „Handy T1“.

K. Kirtiklis: jei tikėtume socialiniais tinklais, Lietuvoje niekas nevalgo koldūnų (14)

Socialiniuose tinkluose apie žmogų galima sužinoti tik tai, ką jis nori apie save papasakoti, o ne viską, kaip dažnai manoma, LRT KLASIKOS laidoje „Manasis aš“ sako filosofas Kęstas Kirtiklis. Anot jo, jei socialiniai tinklai parodytų tikrovę, lietuviai turėtų būti laimingiausi pasaulyje, valgantys gardžiausią maistą ir dalyvaujantys geriausiuose vakarėliuose. „Tada atėjęs į prekybos centrą nesuprantu, kodėl ten pardavinėjami žuvies piršteliai – juk jų niekas nevalgo“, – juokauja filosofas.