Paskelbė „Sony Xperia XZs“ kainą Europai

 (12)
Neseniai pasibaigusioje parodoje MWC 2017 „Sony“ parodė išmanųjį telefoną „Xperia XZs“, kurio vienu iš pagrindinių privalumų tapo nauja 19 MP kamera „Motion Eye“ su Sony IMX400 jutikliu, išsiskirianti išankstinio fotografavimo ir „Super Slo-Mo“ funkcijomis.
Sony Xperia XZs
© Scanpix
Naujienos išankstinis užsakymas Europoje jau prasidėjo ir už ją pardavėjai paprašė 650 eurų.

„Sony Xperia XZs“ užsisakiusiems iki balandžio 2 dienos gamintojas parengė dovaną – nešiojamą garsiakalbių sistemą „SONY SRS-XB30“. Jos kaina parduotuvėse siekia 170 eurų.

Šiuo metu „Sony XPERIA XZs“ vartotojai gali įsigyti tik Vokietijoje, Italijoje ir Nyderlanduose.

Be to, pasak gandų, šis išmanusis telefonas nepateks į daugelio Europos šalių parduotuvių lentynas, o vartotojai galės įsigyti tik flagmaną „Sony Xperia XZ Premium“, tačiau už jį teks pakloti 750 eurų.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Technologijos

Įdomybė naujojo „Samsung“ ekrane: pastebėjo neįprastą judėjimą

„Samsung Galaxy S8“ yra naujausias šių mobiliųjų technologijų gamintojo kūrinys, gana neblogai vertinamas rinkoje. Ekranas dabar užima didžiąją šio telefono priekinio paviršiaus dalį, tačiau turi vieną smulkmeną, kurios dauguma vartotojų nepastebės.

Pirkėjai nebetaupo: „Samsung“ pelnas - geriausias per 3 metus (3)

Gera atminties lustų ir plokščiųjų televizorių ekranų paklausa padėjo Pietų Korėjos bendrovei „Samsung Electronics“ pasiekti geriausių ketvirtinių rezultatų per trejus metus.

Parodys, kas keičia darbuotojus: „Tesla Gigafactory“ tai jau vyksta (15)

Filmuose jau tapo įprasta ateities visuomenėje šalia žmonių matyti ir robotus. Šiandien jie iš tiesų ateina į darbo rinką. Tik neverta tikėtis to, ką esame įpratę matyti kine: naujausi robotai niekuo neprimena žmogaus.

Šantažuojama „Grožio chirurgija” keičia taktiką: ieško platinančių pacientų duomenis (46)

Klinika „Grožio chirurgija” patyrė kibernetinį incidentą, kurio metu nusikalstamu būdu buvo gauta prieiga prie klinikos saugomų pacientų asmens duomenų, dėl to yra pradėtas ikiteisminis tyrimas. Bendrovė prašo pasidalinti turimomis žiniomis apie platinamas nuorodas, kurios leidžia pasiekti pavogtus duomenis.

Nauja „Apple“ kryptis: tapti susitikimų vieta kaip kavinė (3)

Informacinių technologijų bendrovė „Apple“ ieško būdų, kaip populiarinti savo prekės ženklą. Vienas jų – siekis galimus pirkėjus privilioti į parduotuves maloniam laiko praleidimui taip konkuruojant su kavinėmis.