Kaip ir 2013 bei 2014 m., taip ir 2015 metais situacija iš esmės nesikeičia – per Kalėdas daugiausiai aktyvuojama „Apple iPhone“ išmaniųjų telefonų. Iš visų naujų Kalėdų laikotarpiu aktyvuotų išmaniųjų telefonų net 49,1 proc. buvo „iPhone“.

Antroje pozicijoje įsitvirtinęs „Samsung“ gerokai atsilieka nuo lyderio - jo telefonai sudarė vos 19,8 proc. visų aktyvavimo atvejų.

Trečioje vietoje vos su 2 proc. naujų išmaniųjų telefonų aktyvacijos rodikliu įsitvirtino „Nokia“ prekinio ženklo telefonai.

Įdomu tai, Kalėdinės dovanoms pirkėjai linkę įsigyti mažesnės įstrižainės „iPhone“ telefonus, kai tuo tarpu tarp „Android“ pirkėjų matyti visiškai kita tendencija - jie renkasi didelės įstrižainės modelius.