Sausio mėnesį dėl klientų migracijos iš didžiųjų operatorių ūgtelėjo tik „Tele2“ klientų bazė: joje atsirado 3408 nauji numeriai (išėjo 1801, atėjo 5209). „Omnitel“ mėnesio balansas -2781 (išėjo 5387 klientai, atėjo 2606), „Bitė Lietuva“ nukentėjo santykinai nežymiai – iš šio tinklo išėjo 720 klientų daugiau nei į jį atėjo (išėjo 3553, atėjo 2833).

Vasarį padėtis buvo kiek kitokia, mat iš migracijos naudos patyrė jau dvi bendrovės: „Tele2“ ir „Bitė“. Pirmosios klientų migracijos balansas buvo 2119 (išėjo 2170, atėjo 4289), antrosios 45 (išėjo 2373, atėjo 2418). „Omnitel“ dėl migracijos prarado 2337 klientais daugiau nei jų gavo (išėjo 4096, atėjo 1759).

„Dėl numerio perkėlimo „Tele2“ paslaugų vartotojų nuosekliai daugėja jau ilgą laiką. Tai lemia nuosekli strategija – paslaugos klientams atitinka jų poreikius ir leidžia sutaupyti. GSM ryšio tinklo aprėptis visų operatorių yra panaši, todėl svarbiu pasirinkimo kriterijumi klientams tampa paslaugų kaina. Be to, „Tele2“ 3G ryšio tinklas yra jau antras pagal aprėptį, todėl klientams galime pasiūlyti ir kokybišką mobilųjį internetą už gerą kainą. Prie vasario mėnesio rezultatų prisidėjo tai, kad siūlome įsigyti išmaniuosius telefonus už patrauklią kainą. Augo tiek verslo, tiek privačių klientų skaičius“, - sakė „Tele2“ rinkodaros vadovas Tomas Burovas.

„Mūsų nuomone, numerio perkėlimo tendencijos per pastaruosius du mėnesius buvo prognozuotinos. Be abejo, įtakos joms turi viešųjų pirkimų per CPO skatinimas be galimybės pasirinkti operatorių, ir apskritai valstybės viešųjų pirkimų politika, skatinanti viešuosiuose pirkimuose neatsižvelgti į vertę ir kokybę“, - sakė „Omnitel“ ryšių su visuomene vadovė Daiva Selickaitė.

„Bitė Lietuva“ migracijos rezultatai nuo nuliui artimų skaičių iki maždaug -1000 pastaruoju kinta bemaž kas antrą mėnesį – pasak šios bendrovės atstovės ryšiams su visuomene Ramintos Rimkienės, taip yra dėl verslo klientų migracijos: „Kol privačiame sektoriuje galime stebėti nuoseklų augimą, verslo sektoriuje galime staiga prarasti daug klientų arba jų gauti. Su CPO tai nesusiję“.

Numerių perkėlimo statistika, nuo 2011 01 iki 2012 02

Kad CPO sunku kaltinti dėl kai kuriems operatoriams nepalankių klientų migracijos rezultatai, patvirtina ir migravimo per šią viešųjų pirkimų sistemą rezultatai: sausį iš „Omnitel“ į „Tele2“ tinklą per CPO paslaugas pradėjo pirkti 6 valstybės įstaigos (286 atskiri vartotojai), vasarį CPO konkursų, kuriuose klientai perėjo iš „Omnitel“ į „Tele2“ buvo tik 2 (8 atskiri vartotojai).

Kitaip tariant, per CPO iš „Omnitel“ sausį išėjo 5,3 proc. visų migravusių klientų, o vasarį – tik 0,2 procento.

Numerio perkėlimo iš vieno operatoriaus tinklo į kitą paslaugą Lietuvoje administruoja UAB „Mano numeris“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (34)