Itin didelio populiarumo sulaukęs žaidimas išmaniesiems telefonams jau yra oficialiai pristatytas JAV ir kitose rinkose, tačiau Japonijoje žaisti jo dar nėra galimybės.

Paviešinus tokį žingsnį „McDonald's Japan“ akcijų vertė pakilo 6,7 proc., tačiau „Nintendo“ – sumenko beveik 15 proc. Tiesa, žaidimus kuriančios bendrovės vertybinių popierių kaina itin sparčiai augo praėjusią savaitę, o jos rinkos vertė po „Pokemon Go“ sėkmės pakilo beveik dvigubai.

Tiek leidinys „The Wall Street Journal“, tiek ir pramonės žinių portalas „TechCrunch“ cituoja anonimiškai kalbėjusius šaltinius, teigiančius, kad žaidimas Japonijos rinkoje pasirodys pasirašius sandorį su greitojo maisto restoranų tinklu. Vienas iš šaltinių nurodė, kad šalyje žaidimą žaisti galima bus jau trečiadienį.

Tiesa, kiek vėliau „TechCrunch“ pranešė, kad pasirodymas rinkose atidėtas į viešumą nutekėjus „McDonald's“ padalinių tarpusavio komunikacijai.

„Nintendo“ ir „McDonalds“ bendradarbiavimas galėtų paversti pastarosios restoranus žaidime aktyviomis vietomis, kur žaidėjai rastų naujų pokemonų, ar galėtų kautis tarpusavyje. Manoma, kad toks sandoris padidintų vartotojų srautus restoranuose, padėtų sukurti verslo modelį, kuris būtų taikomas ir kitose rinkose.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)