Absoliutūs skaičiai atrodo taip: „Android“ programėlių atsisiųsta 150 mln. kartų, tuo tarpu „iOS“ – 100 mln.
„Apple“ programinės platformos atsilikimas nesutrukdė eilinį kartą pademonstruoti aukštesnes pajamas. Jei įplaukos iš „iOS“ programėlių sudarė apie 100 mln. JAV dolerių, tai „Android“ – „tik“ 60 mln. dolerių. Atitinkamai ir pagal pajamų augimo procentą pirmauja „iOS“ (45 proc. augimas), kai „Android“ tenkinosi 30 proc. didėjimu, lyginant su I ketvirčiu.
Statistiką gerokai paveikė sparčiai plintantys biudžetiniai „Android“ išmanieji telefonai. Indija pagal atsisiunčiamų programėlių skaičių pakilo iš 5 į 3 vietą, atsilikdama tik nuo JAV ir Brazilijos.
Vartotojai pirmenybę daugiausiai teikia žaidimams, sisteminėms, komunikavimo, taip pat pramoginėms ir socialinėms programėlėms.