Vakar jie atsiuntė klientams žinutę, kad paslauga neveikia dėl programišių atakos.

Pavyko susisiekti su bendrovės „Ecofon“ teisininku Leonidu Kalinovskiu, kuris patvirtino, kad bendrovė patyrė kibernetinę ataką: „Taip, buvo ataka, negalėjome kurį laiką valdyti įrangos, tačiau dabar viską bandome atstatyti, šaliname gedimus.“

Dabar interneto ir televizijos paslaugos atstatytos daliai vartotojų, tačiau galutinai bendrovė gedimų dar nespėjo pašalinti. Kada tai bus padaryta, įmonės atstovas negalėjo pasakyti. Tai gali trukti nuo poros valandų iki keleto dienų: „Bendrovės technikai daro, ką gali“.

L. Kalinovskis tvirtino, kad dieną prieš tai įmonei buvo atsiųstas laiškas, kuriame „rusas rašė, norintis teigti saugumo paslaugas, tačiau mes į tą laišką niekaip neatsakėme“. Atstovas kėlė prielaidą, kad kibernetinė ataka ir šis laiškas gali būti susiję. Jis tvirtino, kad tokio masto užpuolimui pasirengta gerai ir kad tai tikrai turėjo padaryti profesionalus programišius, esą tai nėra studento darbas.

Pakenkta ne tik interneto, televizijos ryšiui, bet ir kitoms įmonės teikiamoms paslaugoms: skambučiams į užsienį, bendrovės teikiamai telefonijos paslaugai.

Tai jau antra kibernetinė ataka, kurią patiria ši kompanija.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (87)