Bet kokią realią situaciją norima modeliuoti telefoną virinant vandenyje arba, kaip kad praėjusiais metais, saldžiame gėrime, kuris dėl virinimo tampa į smalą panašia mase? Ką norima patikrinti šaudant į „iPhone“ iš kovinio pistoleto? O pjaunant telefoną acetileniniu degikliu?

Atsakymų į šiuos klausimus reikėtų paprašyti „Youtube“ kanalo „TechRax“ šeimininko – jis per pusmetį sukūrė ir publikavo 30 vaizdo įrašų, kuriuose kartais gana realiomis, o kartais – visiškai neįsivaizduojamomis sąlygomis „žudo“ į jo rankas patekusius to laikotarpio geriausius išmaniuosius telefonus ir planšetinius kompiuterius.

Telefonų naikinimo manija „TechRax“ kanalo savininkas užsikrėtė dar 2011 metų rudenį – tuomet nuo 15 metrų aukščio skardžio buvo numestas pirmas „iPhone 4S“ telefonas. Rezultatas, panašu, buvo pribloškiantis – iki tol visi to paties autoriaus vaizdo įrašai retai pasiekdavo 10 tūkst. peržiūrų, vos vienam iš kelių dešimčių pavyko beveik pasiekti 70 tūkst. ribą. O štai telefono sunaikinimas sudomino daugiau nei 800 tūkst. žiūrovų. Stulbinantis populiarumas. Ir atskleista sėkmės formulė.

Vėliau „TechRax“ pamažu pradėjo tolti nuo pradinių temų – žaidimų ir išmaniųjų įrenginių apžvalgų – ir vis dažniau tuos įrenginius naikino.

Pačiais populiariausiais savo kanalo įrašais – telefono laistymu „Coca-Cola“ (na, gerai, šis scenarijus yra labai tikėtinas ir realioje aplinkoje) ir telefono virinimu tame pačiame gėrime (o ar tai gali nutikti netyčia?) „TechRax“ sudomino daugiau nei 10 milijonų žiūrovų.

Link dviejų milijonų sparčiai artėja ir prieš savaitę publikuotas įrašas apie tai, kuris telefonas - „iPhone 6“ ar „Samsung Galaxy S5“ – yra atsparesnis virinimui.

O naujausias įrašas – bandymas pademonstruoti, kas nutinka telefonams tų lengvatikių, kurie internetuose randa pasakų apie galimybę įkrauti telefono akumuliatorių mikrobangų krosnelėje – galbūt ir iš tiesų turi kažkokios edukacinės naudos...

Panašu, kad toks masinis telefonų žudymas atsipirko – svetainės „Socialblade“ duomenimis, „TechRax“ mėnesio uždarbis turėtų būti tarp 7,6 ir 121,7 tūkst. JAV dolerių. Arba nuo 91 tūkst. iki 1,5 mln. dolerių per metus. O kai toks uždarbis, tikriausiai ir ieškoti prasmės vaizdo įrašuose nereikia – svarbu kurti pramogą žiūrovams.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (59)