Tarp šių vartotojų mažiausiai pusė turi po du įdiegtus reklaminius kenkėjus, tuo tarpu trečdalis – mažiausiai keturis. Atsižvelgiant į tai, kad „Google“ tarnybas ir puslapius kasdien aplanko milijonai žmonių, 5 proc. yra milžiniškas skaičius.

„Google“ aprašo „ad injector“ tipo priedus kaip programas, kurios įterpia į lankomus puslapius reklamą arba ją papildo sava. Paprastai tokie priedai įdiegiami slapčia, dažnai su nemokamomis programomis, jas sunku pašalinti, o kartais jos gali kelti grėsmę sistemos saugumui, kaip tai nutiko su „Superfish“ kompanijos programa „Lenovo“ kompiuteriuose.

Vien tik iš naršyklės „Chrome“ vartotojų „Google“ gavo daugiau nei 100 000 skundų dėl reklaminių priedų. Tokio kiekio skundų „Google“ nėra gavusi dėl jokios kitos priežasties.

Tiesa, visiškai uždrausti reklaminius priedus „Google“ neketina, tačiau nori jų diegimo procesą padaryti atviru ir aiškiu paprastiems vartotojams, suteikti jiems daugiau galimybių nepageidaujamų priedų atsisakyti. Kol kas „Google“ atstovai yra suradę ir pašalinę 192 naršyklei „Chrome“ skirtus priedus, kurie buvo įdiegti į mažiausiai 14 mln. vartotojų kompiuterių.