Pateikta informacija iš karto nusmukdė įmonės akcijų vertę daugiau kaip 3 proc.

Rinkų analitikams savo prognozėse nepavyko nuspėti bendrovės pelno - šis per tris mėnesius iki šių metų rugsėjo 30 dienos, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, pakilo 20 proc. ir pasiekė 16,52 mlrd. JAV dolerių.

„Vis dar džiaugiamės mūsų reklamos srityje ir kituose naujuose projektuose registruojamo augimo tempais“, - teigia „Google“ finansų padalinio vadovas Patrickas Pichette'as, savo pranešime komentuodamas paviešintas ataskaitas.

„Google“ pelną neigiamai paveikė nekilnojamojo turto, t.y. duomenų saugos centrų ar kompiuterinės įrangos kaštai, pakilę trečiojo 2013 iki to paties 2014 metų ketvirčio 37 proc. ir pasiekę 3,35 mlrd. JAV dolerių.

Nors šiuo metu „Google“ daugiausiai pajamų gauna iš reklamos, skelbiamos jos paieškos sistemoje, tačiau įmonė ieško būdų plėsti savo siūlomų paslaugų sritį. Dar trečiadienį bendrovė pristatė rinkoms naujus savo „Nexus“ išmaniojo telefono bei planšetinio kompiuterio modelius, taip pat atnaujinta ir „Android“ operacinė sistema.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją