„Stiprūs rezultatai, kurių mes pasiekėme šį ketvirtį, rodo, kad jau esame pasirengę kitam etapui mūsų bendrovėje“, - teigė įmonės vadovas Markas Zuckerbergas savo pareiškime.

Paviešinus finansų ataskaitą, „Facebook“ akcijos pabrango 15 procentų. Iš viso nuo liepos, kai ji pirmą kartą paskelbė apie didelį reklamos mobiliuosiuose įrenginiuose pajamų šuolį, įmonės akcijų vertė beveik padvigubėjo. Bendrovė skatina didinti skelbimų skaičių šiame sektoriuje, nes paskaičiuota, kad iš beveik 1 mlrd. svetainės vartotojų 874 mln. prie jos prisijungia per mobiliuosius telefonus.

„Facebook“ skelbimų mobiliuosiuose telefonuose rinkos dalis 2012-2013 metais išaugo nuo 9 iki 14,9 proc. vien tik JAV, nurodo tyrimų bendrovė „eMarketer“. Visgi kol kas šioje rinkoje karaliauja „Google“, kuriai vis dar priklauso beveik pusė sektoriaus Jungtinėse Valstijose.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)