Platformą sukūręs startuolis „Kasito“ gimė iš tos pačios kompanijos, kuri sukūrė „Apple Siri“.

„Dabar dažnai galvojame, kad, jeigu į klausimus atsako botai, juos labai lengva „nulaužti“. Tereikia užduoti nestandartinį klausimą, kuriam jie neturės atsakymo. Mūsų tikslas yra sukurti platformą, kuri gali įsitraukti į tikrus pokalbius su klientais“, – pasakoja „Kasito“ atstovas Droras Orenas.

Vadinamieji „pokalbių botai“ nėra naujiena. „Facebook“ pristatė juos jau prieš mėnesį, tačiau dabar naudojamos programos yra tikrai netobulos, jas lengva apgauti.

„Mūsų sistemoje galite klausti klausimų, kurie nėra standartiniai. Botas patars jums, ką daryti, kaip tiksliau atlikti tai, ką norite“, – aiškina D. Orenas.

„Kasito“ sistema mokėsi iš tūkstančių tikrų pokalbių su bankų klientais. Be to, „Digibank“ platforma vienu metu gali atlikti itin daug užduočių. Tarkime, jeigu pokalbio viduryje klientas užduos klausimą, galbūt visiškai nesusijusį su prieš tai plėtota tema, sistema greičiausiai bus pajėgi į tą klausimą atsakyti.

Botai naudojami vis daugiau ir daugiau sričių, tačiau tik dabar jie ima žengti ir į finansų sritį. Net RBS planuoja pradėti naudoti dirbtinio intelekto sistemą „Luvo“, kuri padėtų klientams atlikti paprastas užduotis.

„Digibank“ yra pirmoji platforma, kuria bus atliekamos visos užduotys, ne tik kai kurie pervedimai.