Paskambinus „Bitės“ klientų aptarnavimo numeriu iš kitų operatorių tinklų automatinis atsakiklis informuoja: „Labai atsiprašome, tačiau klausimų vienu metu iškilo nemažam mūsų klientų būriui. Nesame tikri, kad konsultantai greitai atsilaisvins ir galės atsakyti į jums rūpimą klausimą, todėl, jeigu Jūsų klausimas neskubus, prašome mums perskambinti rytoj. Jei skubus, prireiks šiek tiek kantrybės. Atsiliepsime, kai tik atsilaisvinsime. Ačiū už Jūsų supratingumą“.

Kai kuriems klientams, kuriems klientų aptarnavimo centrui pavyko susisiekti, buvo patariama pakeisti telefonų nustatymus – iš 3G ryšio persijungti į 2G ryšį, mat operatoriaus technikus pasiekia pranešimai apie 3G tinklo sutrikimus.

„Dėl informacinių sistemų sutrikimo dalis klientų šiandien po pietų apie 20 minučių negalėjo naudotis 3G ryšio skambučių paslaugomis, kilusi problema jau yra išspręsta. 2G ryšys ir 3G mobiliojo interneto ryšys veikė be sutrikimų. Atsiprašome už dėl to kilusius nepatogumus“, DELFI sakė bendrovės atstovė spaudai Rūta Latinytė.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (83)