Britai įvertino lietuvių kurtą programėlę, praversiančią vaikų turinčiai šeimai

 (9)
Lietuvių kurta edukacinė interaktyvi knyga vaikams „Trybie Journey“ gavo 4 žvaigždučių įvertinimą iš D.Britanijos edukacinės programos „Educational App Store“ specialistų.
Britai įvertino lietuvių kurtą programėlę, praversiančią vaikų turinčiai šeimai
© Vida Press

Pranešime žiniasklaidai rašoma, kad šis aukštas įvertinimas rekomenduoja „Trybie Journey“ , kaip mokomąją priemonę Didžiosios Britanijos mokytojams.

Edukacinė mobiliems įrenginiams skirta programėlė „Trybie Journey“ yra interaktyvi knyga vaikams, kurioje pasakojama laboratorijos mėgintuvėlio kelionė. Knygoje aprašomi lengvi ir įdomūs eksperimentai, kuriuos galėtų atlikti vaikai kartu su tėvais. Interaktyvioje knygoje gausu video, garso efektų, o šios programėlės tikslas – supažindinti ir sudominti vaikus Chemijos ir Fizikos mokslais.

Kol kas ši programėlė yra išleista tik anglų kalba, tačiau ateityje planuojama leisti aštuoniomis kalbomis įskaitant ir lietuvių kalbą.

„Educational App Store“ – tai Didžiosios Britanijos edukacinių mobilių aplikacijų specialistai, kurie teikia personalizuotas paslaugas sėkmingai mobilių mokomųjų prietaisų integracijai pradinėse ir vidurinėse mokyklose. Šie specialistai įvertino „Trybie Journey“ programėlę 4 žvaigždutėmis, patvirtindami, jog tai yra naudinga edukacinė priemonė. Specialistai pabrėžė, kad ši programėlė, kaip platforma besimokantiems, atlieka puikų darbą saugiai įtraukdama į eksperimentus, skatindama sekti instrukcijas ir dirbti kartu su kitais mokiniais. Tai yra pirminės ypatybės, kurios, mokytojų nuomone, turėtų būti plėtojamos tarp mokinių besimokant Fizikos ir Chemijos.

Šios programėlės idėjos autorė dr. Renata Česūnienė jau yra išleidusi knygą „Mėgintuvėlio kelionės“. Tai yra pirmoji knyga, išleista „Mėgintuvėlio“ knygų serijoje, kurią šiuo metu sudaro trys knygos.

Originaliai ši knyga buvo skirta šeimoms, tačiau gautas įvertinimas įrodo jos naudą ir mokyklose. Programėlės idėją įgyvendino IT klasterio „Blaster“ narė, mobilių aplikacijų kūrimo įmonė „TeleSoftas“.

Naudodamas „Fenix“ platformą „TeleSoftas“ įgyvendino paprastos mokomosios knygos idėją, paversdamas ją interaktyvia priemone mokymuisi.

www.DELFI.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 
Naujienų prenumerata

Technologijos

„Žaidimų naujienos“: kosminis „Minecraft“? „No Man’s Sky“ a pžvalga (7)

Viena iš „Minecraft“ pagrindinių problemų dar prieš išleidžiant žaidimą buvo ta, kad daug kas nesuprato, apie ką jis. Taip turime 18 kvintilijonų skirtingų planetų, kosminių erdvėlaivių, įvairiausių gyvybės formų… Bet ką reikia daryti šiame žaidime, koks jo tikslas? Viską sužinosite „No Man’s Sky“ apžvalgoje.

Antrą kartą organizuojama konferencija #SWITCH! (3)

Rugsėjo 8 – 9 d. Vilniuje, „Litexpo“, vyks jau antrasis, didžiausias Baltijos regione modernių technologijų ir verslumo renginys #SWITCH!.

„Apple“ pasistengė dėl „iPhone“ naudotojų (4)

JAV išmaniųjų įrenginių gamintoja „Apple“ panaikino saugumo spragas, atsiradusias atnaujintose „iPhone“ ir „iPad“ operacinės sistemos versijose, praneša „Deutsche Welle“.

Aiškėja „GameOn“ programos detalės (3)

Pernai Lietuvoje garsiai nugriaudėjęs „GameOn“ į „Siemens“ areną sukvietė daugiau nei 7 000 dalyvių ir tapo rekordiniu žaidimų kultūros renginiu Baltijos šalyse.

Dar vienas Rusijos startuolis kuriasi Lietuvoje (9)

Rusijos inovatyvių mobiliųjų programinių sprendimų startuolis „Mobile Angels“ kuriasi Lietuvoje.