„Bitės“ pajamos išaugo 16 proc. lyginant su tuo pačiu ketvirčiu pernai, nuo 28,3 iki 32,8 mln. eurų. Pajamos augo ir iš paslaugų, ir iš įrangos pardavimo.

„Kiekvieną kartą, kai klientas pasikeičia telefoną į geresnį, su didesniu ekranu, išauga ir jo duomenų vartojimas“, – sakė F. Hrenchukas.

Bitės EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) augo 13 proc., nuo 8,7 iki 9,8 mln. eurų.

„Tokių gerų finansinių rezultatų nemačiau nuo pat savo darbo „Bitėje“ pradžios“, – sakė F. Hrenchukas.

Bendrovės klientų kiekis išaugo 1 procentu – maždaug 10 000 vienetų, be to, vartotojai linkę užsisakinėti didesnius duomenų kiekius.

Pajamas labiausiai augino 9 proc. išaugęs verslo klientų kiekis, 170 proc. per metus, lyginant su tuo pačiu ketvirčiu pernai, išaugęs duomenų vartojimas ir 4G/4G+ tinklo infrastruktūros išvystymas. 4G tinklo plėtra finansinius rezultatus paveikė nedelsiant: tai yra kur kas spartesnis ryšys, todėl jis nedelsiant padidina žmonių suvartojamų duomenų kiekį – žmonės žiūri vaizdo įrašus, pripranta prie to, o tada reikia plėsti planą į tokį, kuris kompensuotų išaugusius poreikius, aiškino F. Hrenchukas.

Įmonės tinkle jau veikia 130 000 įrenginių, galinčių naudoti 4G. Apie pusė jų netrukus iš tiesų ir naudos 4G: kai kurie jų nėra 4G padengimo zonoje, kai kurie nepasikeičia savo SIM kortelės į naujesnę. Per keturias pastarąsias savaites 4G naudotojų kiekis padidėjo nuo 25 000 iki 50 000.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (20)