Įmonės finansinėje ataskaitoje investuotojams nurodyta, kad paskutinis finansinis ketvirtis, kai pelnas ir pajamos didėjo, buvo 2009 metų pabaigoje.

Ketvirčio pajamas bendrovė paaugino 3 procentais (nuo 32 iki 33 mln. Eur) lyginant su tuio pačiu ketvirčiu 2013 metais. EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) išaugo net 35 procentais, nuo 6,6 iki 8,9 mln. eurų. Klientų kiekis mažėjo 1,4 proc., nuo 1,039 iki 1,025 milijonų.

Gerus rezultatus lėmę veiksniai, anot P. Kuisio, buvo stabilus klientų skaičius, verslo klientų skaičiaus didėjimas, sparčiai augusios pajamos iš mobiliojo interneto telefonuose – jų augimas lyginant su tuo pačiu ketvirčiu pernai buvo 15,3 proc ir pasiekė 8 mln. eur. Absoliutus duomenų vartojimas „Bitės“ tinkle išaugo 134 procentus. Pajamos už duomenis tiek, kiek duomenų vartojimas, neaugo dėl milžiniškos konkurencijos.

Tuo tarpu metai, anot P. Kuisio, buvo sunkūs, konkurencingi, agresyvūs. Metų pajamos ir EBITDA traukėsi: pajamos – 5 proc. (nuo 125,7 iki 119,3 mln. eur), EBITDA 0,9 proc. (nuo 37,4 iki 34,2)

Neseniai publikuota RRT ataskaita už 2014 metus rodo, kad visų operatorių pajamų auginimas buvo labai sąlyginis: RRT duomenimis visų operatorių bendros pajamos už paslaugas krito 9 procentais. Ataskaitose skelbiamas pajamų augumas buvo nulemtas pajamų iš įrangos pardavimų, bet tai, anot P. Kuisio nėra pagrindinis operatorių verslas. Nors kai kurių operatorių pajamos iš įrenginių pardavimų artėja net prie 40 proc. nuo bendrų pajamų.

Per praėjusius metus „Bitė“ smarkiai išaugino investicijas į tinklo infrastruktūros plėtrą (invescticijų augimas – 60 proc. lyginant su 2013 metais, iki 15,3 mln. eurų). Didelė dalis investicijų skirta naujos kartos interneto – 4G/4G+ infrastruktūrai.

„Esminiai akcentai, kuriuos norime pabrėžti – pristatytas planas „Lankstus“, prisitaikantis prie vartotojo poreikių. Tai – vienintelis planas, kuris rinkoje yra labai sąžiningas, nes riboja galimybę permokėti“, – sakė P. Kuisys, vėliau paminėjęs, jog svarbus buvo ir plano „Numeris 1“ pristatymas.

Pastarąją paslaugą užsisakė apie 1000 įmonės klientų. 10 GB ribą pasiekia tik maždaug 10 proc. iš jų, nors patys aktyviausi vartotojai sugeba „išspausti“ net 30 GB duomenų per mėnesį.

Taip pat, nepaisant to, jog konkurentai pirmieji pasiūlė savo klientams galimybę naudotis 4G+ paslaugomis, P. Kuisys didžiavosi, kad „Bitė“ pirma pristatė ketinimus statyti šią technologiją leidžiančią išnaudoti tinklo įrangą. „Jeigu mūsų žingsniai paskatino rinką skubėti ir vystyti tinklus – tai labai gerai“, - sakė P. Kuisys.

Itin sėkmingai startavo pasiūlymas naudotis „Facebook“ neskaičiuojant megabaitų. Iki dabar šia paslauga pradėjo naudotis net 118 tūkst. klientų. Bendras persiunčiamų „Facebook“ duomenų kiekis išaugo net 40 kartų.

„Kalbant apie 2015 metus, tikėtina, kad nepaisant išliksiančios aštrios konkurencijos, įvertinant įrangos pardavimus ir papildomų paslaugų pirkimą, bendrosios operatorių pajamos gali stabilizuotis ir netgi augti, bet pajamos iš pagrindinių paslaugų ir toliau trauksis“, - apie ateitį kalbėjo „Bitės“ rinkodaros vadovas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (36)