Telekomunikacijų bendrovės teigimu, operatorių kainos pasiūlymai nesiskiria, todėl ir toliau plėtojama ydinga viešųjų pirkimų praktika, kuri neatsižvelgia į vartotojų poreikius, vertinimo kriterijus pagal ekonominį naudingumą ar kitus kokybinius parametrus.

„Mūsų pasiūlymai iš esmės tobulinti viešųjų pirkimų konkursus buvo išklausyti, bet neišgirsti, o atlikti pakeitimai – fasadiniai. CPO vykdomas procesas tebėra ribotas, be konkurencijos bei neatitinka vartotojų poreikių ir realios situacijos rinkoje“, – sakė „Bitės“ grupės generalinio direktoriaus pavaduotojas klientams Chrisas Robbinsas.

Pasak „Bitės“ atstovo, telekomunikacijų bendrovės tarpusavyje turėtų konkuruoti aptarnavimu ir paslaugomis, nes kainos ir geras ryšio padengimas yra visoms būdingi elementai. „Iš esmės visų operatorių paslaugų kainos ir tinklo padengimas reikšmingai nesiskiria. Vieninteliai skirtumai, kurie vis labiau domina perkančiąsias organizacijas, yra aptarnavimas, paslaugos ir jų teikimo kokybė. Šią įžvalgą, gautą iš mūsų klientų, stengėmės pabrėžti nuo pat diskusijos dėl CPO sistemos pradžios“, - teigė C. Robbinsas.

Po atliktų veikimo taisyklių pakeitimų į CPO vykdomus konkursus grįžo „Omnitel“, sutartį dėl dalyvavimo ketina pasirašyti ir „Bitės“ grupei priklausanti „Eurocom“ bendrovė. „Sprendimą dėl dalyvavimo CPO konkursuose „Eurocom“ priėmė savarankiškai, mes jam neprieštaraujame. Tikimės, kad „Eurocom“ dalyvavimas prisidės prie viešųjų pirkimų konkursų tobulinimo toliau bendraujant su CPO. Manome, kad šios organizacijos vykdomų konkursų kriterijai turėtų keistis, o viešųjų pirkimų procesas – orientuotis į perkančiąsias organizacijas, jų poreikius bei telekomunikacijų rinkos dinamiką“, - teigė C. Robbinsas.

„Bitė Lietuva“ nutraukė sutartį su „Centrine projektų valdymo agentūra“ savo iniciatyva ir iš CPO vykdomų konkursų pasitraukė praėjusių metų rugsėjo mėnesį.