IHS atstovų teigimu, gauta 24 proc. proporcija yra pati mažiausia tarp visų „Apple“ produktų, lyginant savikainos ir galutinės pardavimo kainos santykį. Istoriškai šis rodiklis svyravo nuo 29 iki 98 procentų.

Atsižvelgiant į tai, kad „Apple“ prekiaus ir brangesniais laikrodžio modeliais, jų savikainos ir galutinės kainos santykis turėtų būti dar mažesnis, nei 24 procentai. Turbūt vienintele išimtimi galėtų būti tik 18 karatų auksu dengtas modelis.

Reikia pažymėti, kad IHS naudojama metodika numato tik preliminarią „Apple Watch“ komponentų savikainą bei gamybos sąnaudas, tačiau į šią sumą neįskaičiuota reklama, logistika, sertifikavimas, licencijavimas, programinės įrangos kūrimas ir kitos išlaidos.

IHS iliustr.
Bet kokiu atveju, galima konstatuoti, kad kompanija „Apple“ turi pakankamą laisvę vykdant išmaniojo laikrodžio kainodarą, t.y. esant reikalui kainą mažinti, kai pasirodys naujos kartos „Apple Watch“ arba stiprūs konkurentų produktai.