Antrojoje reitingo vietoje atsidūrė interneto milžinė „Google“, nuo jos per poziciją atsilieka „Coca-Cola“.

„Apple“ rinkos vertė vertinama maždaug 170,3 mlrd. dolerių, per metus jos vertė padidėjo 43 proc.

Iki 2013 metų brangiausio prekės ženklo statusą išlaikė „Coca-Cola“, vėliau šią vietą ji užleido bendrovei „Apple“.

Šiais metais minėtame reitinge vyrauja bendrovės, dirbančios skaitmeninėje rinkoje: į brangių prekės ženklų sąrašą pateko 12 informacinių technologijų prekės ženklų, įskaitant „Facebook“, kurių vertė per metus padidėjo 54 proc., taip pat „Microsoft“ ir „Samsung“.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)