Šiemet susiklosčiusią nepalankią tradiciją pabandė sulaužyti kompanija „Amazon“, išleidusi gana neįprastą išmanųjį telefoną „Fire Phone“ su daugybe kamerų. Sprendžiant iš pardavimų, „Amazon“ inovacija vartotojų visiškai nesužavėjo.

Oficialių pardavimų rodiklių „Amazon“ neskelbia, todėl nedidelio žurnalistinio tyrimo ėmėsi leidinio „The Guardian“ atstovai. Buvo pasinaudota kompanijų „comScore“ ir „Chitika“ statistika.

„Chitika“ matuoja įvairių įrenginių aktyvumą savo reklaminiuose tinkluose. Jos turimi duomenys byloja, kad „Amazon Fire Phone“ tenkanti dalis sudaro 0,02 proc. aktyvumo.

„comScore“ matuoja JAV naudojamų išmaniųjų telefonų kiekį absoliučiais skaičiais. Remdamasis pateikta statistika, „The Guardian“ suskaičiavo, kad iš viso parduota apie 26 400 išmaniųjų telefonų „Fire Phone“. Atsižvelgiant į galimą paklaidą, šis skaičius gali išaugti iki 35 000.

Priminsime, kad vien per pirmąsias kelias naujų „Apple“ ir „Samsung“ flagmanų debiuto dienas paravimai skaičiuojami milijonais vienetų. Atsižvelgiant į tai, kad mobiliojo įrenginio kūrimui skiriama dešimtys milijonų, „Amazon“ debiutą išmaniųjų telefonų rinkoje galima vadinti kaip patyrusį visišką fiasko.