Rusai pasišovė išgelbėti pasaulį: tam naudos balistines raketas

(126)
Rusijos mokslininkai atrado naujus būdus, kaip panaudoti šalies tarpžemyninių balistinių raketų perteklių.
Apofis
© Scanpix nuotr.

Jie tvirtina, kad balistinės raketos bus panaudotos siekiant apsaugoti Žemę nuo tokių grėsmių kaip meteoritai ir asteroidai, grasinantys Žemei iš kosmoso, rašo „Techtimes.com“

Pranešime, kurį išplatino Rusijos naujienų agentūra „Tass“, rašoma, kad tyrėjų komanda, vadovaujama Sabito Saitgarayevo iš Raketų projektavimo biuro planuoja paversti raketas į sviedinius, galinčius sunaikinti prie Žemės artėjančius objektus, keliančius pavojų planetos saugumui.

Vienas tikslų būtų meteoroidai, kuriais vadinamos kosmoso uolų sankaupos, skriejančios aplink Saulę. Atskilusios šių asteroidų dalys kartais pasiekia ir Žemės atmosferą. Kai kurias jų atmosfera sunaikina, tačiau kitos išgyvena ir gali tapti planetos paviršių niokojančia jėga.

Tokiu pavyzdžiu laikomas Čeliabinsko meteoritas, nukritęs praėjusiais metais vasario 13 dieną. Jis sprogo apie 18 mylių virš Žemės paviršiaus, ir sukėlė smūgio bangą, suknežinusią daug pastatų langų ir sužeidusią apie 1 tūkst. 500 žmonių, gyvenančių toje teritorijoje.

Rusijos mokslininkai savo naujai sugalvotą būdą planuoja panaudoti sunaikindami asteroidą, vadinamą Apofiu (99942 Apophis). Remiantis mokslininkų pranešimais, prie Žemės jis turėtų priartėti 2036 m.

Nepaisant šių Rusijos agentūros ataskaitų, NASA jau spėjo patvirtinti, kad šis asteroidas Žemei pavojaus nekelia.

Tačiau rusų mokslininkai savo planų neatsižada ir tvirtina, kad jų pastangos gali būti naudingos.

Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Baigta vienuolika bendrų Lietuvos–Šveicarijos mokslinių tyrimų projektų

Lietuvos mokslo taryba pristato daugiau kaip trejus metus vykdytų 11 bendrų Lietuvos ir Šveicarijos mokslininkų projektų pasiekimus.

Mokslininkai įvardijo, kuo pavojingos antibiotikais šeriamos karvės (4)

Antibiotikais šeriamų karvių mėšlas į atmosferą išskiria 1,8 proc. daugiau metano dujų, negu mėšlas galvijų, kuriems šių preparatų nebuvo duodama, skelbia žurnalas „Proceedings of the Royal Society“.

Naujausias radinys paneigė iki šiol žinotą tiesą apie neandertaliečius (34)

Neandertaliečiai, ilgai laikyti bukais ir šiurkščiais laukiniais, iš tikrųjų statydavo laužų liepsnų apšviečiamus sudėtingus požeminius statinius, galbūt naudotus per ritualus, jau prieš 176,5 tūkst. metų, sakoma trečiadienį paskelbtoje studijoje, kuri atskleidžia, kad mūsų seniai išnykę giminaičiai buvo kur kas sumanesni negu įsivaizdavome.

„Solar Impulse 2“ sėkmingai tęsia kelionę (1)

Saulės energija varomas lėktuvas „Solar Impulse 2“ trečiadienį sėkmingai nusileido Pensilvanijos valstijoje, baigdamas naujausią etapą rekordiniame skrydyje aplink Žemės rutulį, kuriuo siekiama reklamuoti atsinaujinančių šaltinių energetiką.

Kodėl Marsas „bėgioja“ dangumi pirmyn ir atgal? (7)

Nuo labai senų laikų žmonės atskyrė žvaigždes, nejudančias dangaus skliautu, ir planetas, kurios juo keliaudavo, kasnakt atsidurdamos vis kitoje vietoje.