Naujas zondo „Rosetta“ atradimas kometoje šioms kalboms suteikia daugiau pagrindo, rašo gizmodo.com.

Europos Kosmoso agentūra pranešė, kad zondas „Rosetta“ kometoje 67P tikriausiai atrado keletą svarbių gyvybės susikūrimui medžiagų, įskaitant fosforą ir glicino aminorūgštį.

Paskutinį kartą glicinas atrastas pavyzdžiuose, 2006 m. paimtuose analizei iš kometos „Wild-2“. Tačiau „galima antžeminė tarša“ šią analizę pavertė sunkia ir net neįmanoma. Dėl to, gavę 67P kometos pavyzdžius, mokslininkai ją gyrė dėl pavyzdžių švaros.

Glicinas paprastai randamas baltymuose, o fosforas yra pagrindinis DNR ingredientas. Savo darbe mokslininkai teigia, kad jie rado ir kitų organinių junginių.

„Rosetta“ atradimai svarbūs dėl nesikeičiančios dangaus kūnų, pavyzdžiui kometų, sudėties. Jie – visai kitokie nei Žemė, kuri išgyveno dramatiškų pokyčių nuo pat jos susikūrimo prieš milijardus metų.

„Svarbu pasakyti tai, kad kometos tikrai nepasikeitė per 4,5 mln. metų: tai yra priežastis, kodėl jos mums leidžia pažvelgti į originalius ingredientus, kurie galėjo būti svarbūs Žemės susidarymui“, - sakė studijos bendraautoris Herve'as Cottin'as.