Marso smėlynuose užfiksuotas į pistoletą panašus objektas

(167)
Marsietiškų paslapčių archyvas pasipildė dar vienu ypač tikroviškai atrodančiu eksponatu – marsaeigis „Opportunity“ Raudonosios planetos smėlynuose nufotografavo ant smėlio besimėtantį „marsietišką pistoletą“.
NASA platintose nuotraukose aptiktas pistoletą primenantis objektas
© NASA nuotr.

„Pistoletas“ mėtosi tarp Edžkambo kalno ir Vodviako gūbrio, kur 2014 m. važinėjo NASA marsaeigis „Opportunity“. Šaunamąjį ginklą primenantį objektą NASA nuotraukose pastebėjo vienas aktyviausių ateivių medžiotojų iš „Youtube“. Jo slapyvardis – Streetcap1.

„Pistoletas“ pastebėtas keletoje nuotraukų: vienose jis matomas aiškiau, kitose jo vaizdas blankesnis.

Su šypsena tenka pripažinti, kad marsietiška uola iš tikrųjų labai panaši į pistoletą. Nežemiškų civilizacijų entuziastai šiame akmenyje įžiūri netgi gaiduką ir prisiekinėja, kad „ginklas“ yra iš akies trauktas pusiau automatinis 0,45 kalibro pistoletas „Smith&Wesson“. Kitiems jis primena revolverį „SIG Sauer Pro“.

NASA platintose nuotraukose aptiktas pistoletą primenantis objektas
© NASA nuotr.

Skeptikai, savaime suprantama, juokiasi iš tokių įžvalgų ir sako, jog objektas iš tikrųjų panašus į pistoletą, bet jis niekaip negali būti Marse.

Pastarosiomis dienomis tai internete – tikras marsietiškų atradimų bumas. Prieš keletą dienų buvo skelbta žinia apie Marse pastebėtą neva egiptietiškos mumijos sarkofagą. „Sarkofagas“ buvo pastebėtas marsaeigio „Curiosity“ padarytoje nuotraukoje.

Pirmą kartą nufilmuotas DNR atkartojimo procesas: anksčiau jis suprastas neteisingai (4)

Pirmą kartą buvo nufilmuotas DNR atkartojimo arba replikacijos procesas. Mokslininkai tikėjosi tiesiog gyvai išvysti replikacijos eigą, t.y. pamatyti tai apie ką jau senai gerai žinoma teoriškai. Tačiau gautas vaizdas mokslininkus pribloškė. Pasirodo DNR replikacijos procesą supratome visiškai neteisingai.

Ištyrė kates: su žmonėmis jos seniau nei manyta (12)

Išsamus kačių DNR tyrimas atskleidė, kad tūkstančius metų katės gyveno ir keliavo kartu su žmonėmis.

Suprato, kaip driežai keičia lytį (4)

Dėl temperatūros pokyčių barzdotosios agamos embrionai, dar būdami kiaušinyje, iš moteriškos lyties gali virsti vyriška.

Paukščių kiaušinio forma nurodo gebėjimą skraidyti

Paukščių kaušinių forma gali būti įvairi, ne vien ovalo formos, rašo popsci.com. Tarpdisciplininė mokslininkų grupė atrado, kad skirtingos kiaušinių formos nurodo, ar paukštis gebės skraidyti.

Atokioje Kipro vietovėje – retas mozaikos pavyzdys

Archeologai Kipre rado faktiškai nė kiek neapgadintą grindų mozaiką, kurios amžius siekia beveik 2 tūkstančius metų. Šioje mozaikoje amžinti varžybų vaizdai, o radinys itin retas ir, kaip manoma, vienas iš nedaugelio tokio pobūdžio radinių, menančių senovės pasaulį.