Marso smėlynuose užfiksuotas į pistoletą panašus objektas

(167)
Marsietiškų paslapčių archyvas pasipildė dar vienu ypač tikroviškai atrodančiu eksponatu – marsaeigis „Opportunity“ Raudonosios planetos smėlynuose nufotografavo ant smėlio besimėtantį „marsietišką pistoletą“.
NASA platintose nuotraukose aptiktas pistoletą primenantis objektas
© NASA nuotr.

„Pistoletas“ mėtosi tarp Edžkambo kalno ir Vodviako gūbrio, kur 2014 m. važinėjo NASA marsaeigis „Opportunity“. Šaunamąjį ginklą primenantį objektą NASA nuotraukose pastebėjo vienas aktyviausių ateivių medžiotojų iš „Youtube“. Jo slapyvardis – Streetcap1.

„Pistoletas“ pastebėtas keletoje nuotraukų: vienose jis matomas aiškiau, kitose jo vaizdas blankesnis.

Su šypsena tenka pripažinti, kad marsietiška uola iš tikrųjų labai panaši į pistoletą. Nežemiškų civilizacijų entuziastai šiame akmenyje įžiūri netgi gaiduką ir prisiekinėja, kad „ginklas“ yra iš akies trauktas pusiau automatinis 0,45 kalibro pistoletas „Smith&Wesson“. Kitiems jis primena revolverį „SIG Sauer Pro“.

NASA platintose nuotraukose aptiktas pistoletą primenantis objektas
© NASA nuotr.

Skeptikai, savaime suprantama, juokiasi iš tokių įžvalgų ir sako, jog objektas iš tikrųjų panašus į pistoletą, bet jis niekaip negali būti Marse.

Pastarosiomis dienomis tai internete – tikras marsietiškų atradimų bumas. Prieš keletą dienų buvo skelbta žinia apie Marse pastebėtą neva egiptietiškos mumijos sarkofagą. „Sarkofagas“ buvo pastebėtas marsaeigio „Curiosity“ padarytoje nuotraukoje.

Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Tankiausiai apgyvendintai planetos vietai gresia katastrofa (32)

Virš jo gyvena šimtai milijonų žmonių, kuriems seisminės katastrofos atveju grėstų žūtis. Milžinišką Žemės plutos sprūdį nuo žmonijos akių slėpė milijonai tonų nuosėdinių uolienų.

Mokslininkai nustatė, kada ledynmečio Europoje atsirado miškai (10)

Vilniaus, Helsinkio ir Oulu universitetų mokslininkai su kolegomis iš Suomijos geologijos tarnybos tarpdisciplininiame moksliniame „Nature“ grupės žurnale „Scientific Reports“ publikavo straipsnį „First Physical Evidence for Forested Environment in the Arctic during MIS 3“.

„Mokslo sriuba“: eksperimentas su ugniniu Rubenso vamzdžiu (6)

Kartu su KTU Studentų mokslinės draugijos nariais atlikome įdomiausius fizikinius ir cheminius eksperimentus. Jūsų dėmesiui - eksperimentas, kurį demonstruoja Gintautas Palinauskas.

Į Islandiją ir atgal: lietuvių ekspediciją užklupo audra (6)

Klaipėdos universiteto (KU) burlaivis „Brabander“ birželio paskutinėmis dienomis išplaukė į ilgiausią per 10- metį ekspediciją – iš Lietuvos aplink Islandiją ir atgal.

Žuvys atsimena žmonių veidus, nors neturi už atpažinimą atsakingos smegenų dalies (4)

Regis, beprasmiška įrodinėti, kad žuvys yra protingos.Ir vis tik britų ir australų mokslininkai įrodė, kad žuvys skiria formas.