Marso smėlynuose užfiksuotas į pistoletą panašus objektas

(167)
Marsietiškų paslapčių archyvas pasipildė dar vienu ypač tikroviškai atrodančiu eksponatu – marsaeigis „Opportunity“ Raudonosios planetos smėlynuose nufotografavo ant smėlio besimėtantį „marsietišką pistoletą“.
NASA platintose nuotraukose aptiktas pistoletą primenantis objektas
© NASA nuotr.

„Pistoletas“ mėtosi tarp Edžkambo kalno ir Vodviako gūbrio, kur 2014 m. važinėjo NASA marsaeigis „Opportunity“. Šaunamąjį ginklą primenantį objektą NASA nuotraukose pastebėjo vienas aktyviausių ateivių medžiotojų iš „Youtube“. Jo slapyvardis – Streetcap1.

„Pistoletas“ pastebėtas keletoje nuotraukų: vienose jis matomas aiškiau, kitose jo vaizdas blankesnis.

Su šypsena tenka pripažinti, kad marsietiška uola iš tikrųjų labai panaši į pistoletą. Nežemiškų civilizacijų entuziastai šiame akmenyje įžiūri netgi gaiduką ir prisiekinėja, kad „ginklas“ yra iš akies trauktas pusiau automatinis 0,45 kalibro pistoletas „Smith&Wesson“. Kitiems jis primena revolverį „SIG Sauer Pro“.

NASA platintose nuotraukose aptiktas pistoletą primenantis objektas
© NASA nuotr.

Skeptikai, savaime suprantama, juokiasi iš tokių įžvalgų ir sako, jog objektas iš tikrųjų panašus į pistoletą, bet jis niekaip negali būti Marse.

Pastarosiomis dienomis tai internete – tikras marsietiškų atradimų bumas. Prieš keletą dienų buvo skelbta žinia apie Marse pastebėtą neva egiptietiškos mumijos sarkofagą. „Sarkofagas“ buvo pastebėtas marsaeigio „Curiosity“ padarytoje nuotraukoje.

Mokslininkai: australopitekė Lucy daug laiko praleisdavo medžiuose (36)

Australopitekė Lucy, priskiriama prie senovinių hominidų, laikomų vienais ankstyviausių šiuolaikinių žmonių protėvių, bent trečdalį laiko praleisdavo laipiodama medžiais, sakoma trečiadienį paskelbtoje naujoje studijoje.

„Mokslo sriuba“: lietuviai padarė proveržį genetikoje (II dalis) (1)

Vilniaus universiteto profesorius Virginijus Šikšnys su komanda atrado genų redagavimo įrankį CRISPR-Cas9 – genų žirkles, kuriomis galima labai tiksliai karpyti DNR grandinę. Šis atradimas gali pelnyti pirmąją Lietuvos istorijoje Nobelio premiją Chemijos srityje. Genetikai sako, jog tik sugriovus geną galima suprasti, už ką jis atsakingas, kokią įtaką turi. CRISPR-Cas9 įrankio pagalba tai padaryti įmanoma - juo galima nusitaikyti į norimą DNR vietą ir perkirpti grandinę.

Iš Pietų ašigalio evakuotas „antrasis žmogus Mėnulyje“ (10)

Sušlubavus sveikatai iš Pietų ašigalio buvo evakuotas antrasis Mėnulio paviršiumi žengęs žmogus Buzzas Aldrinas, praneša BBC.

Elementų periodinę lentelę papildė 3 nauji vardai (25)

Po Japonijos, Rusijos ir JAV mokslininkų atradimų cheminių elementų periodinę lentelę trečiadienį papildė keturi nauji elementai, o vienas iš jų, nihonis, yra pirmasis, atrastas japonų mokslininkų.

Mokslininkai įspėja, kad nyksta didžiausia gyvų organizmų struktūra pasaulyje (15)

Antradienį paskelbta, kad Didysis barjerinis rifas – didžiausia gyvų organizmų struktūra pasaulyje – šiemet sunyko kaip niekada istorijoje. Mokslininkai perspėja, kad šylantis klimatas kelia didelę grėsmę trapiai didžiausio pasaulyje koralinio rifo ekosistemai.