„Šiandien pradedama būsimo mokslų ir technologijų centro statyba simbolizuoja Lietuvos ambicijas sukurti stiprų savo ūkio jūrinį sektorių. Siekiame sukurti pramonės šaką, aprėpiančią laivybą, laivų statybą ir remontą, uostų paslaugas, kranto zonos išteklių panaudojimą, rekreaciją, turizmą, akvakultūrą bei kitas sritis, pagrįstas pažangiomis technologijomis ir inovacijomis“, – sakė iškilmėse dalyvavęs premjeras Algirdas Butkevičius.

Pasak premjero, Klaipėdai keliamas tikslas tapti autoritetingu aukščiausios kokybės studijų, tarptautinių mokslo tyrimo ir jūrinių technologijų centru Baltijos regione.

Klaipėdos universitetas stato trijų aukštų beveik 6 tūkst. kvadratinių metrų ploto pastatą, kuriame veiks jūrų ekologijos, jūrų chemijos, jūrinių konstrukcijų patikimumo ir vandens transporto mokslinės laboratorijos.

Nauja infrastruktūra bus skirta fundamentiniams ir taikomiesiems moksliniams tyrimams, eksperimentinei (technologinei) plėtrai jūros aplinkos ir jūrinių technologijų kryptyse, kt.

Naujose laboratorijose mokslininkai atliks atsinaujinančių energijos šaltinių tyrimus, tirs jūrines mechatronines sistemas, vykdys neardomąją kontrolę. Taip pat čia bus atliekami kompleksiniai vandens ekosistemų tyrimai.

Pirmame pastato aukšte turėtų įsikurta Jūrinių konstrukcijų patikimumo laboratorija, antrame – kelios studijoms skirtos auditorijos su 150 vietų bei Jūrų chemijos laboratorija, trečiame – mokslininkų darbo kabinetai. Pastate numatyta ir skaitykla, gyvenamųjų kambarių blokas.