Dantų skausmas - 3 kartus stipresnis nei kiti

(7)
Mokslininkai teigia, kad dantų skausmas yra tris kartus stipresnis už visus kitus skausmus. Glazgo universiteto mokslų daktaras Davidas Andrew nustatė, kad smegenyse yra trys centrai, kurie fiksuoja dantų skausmo signalus, kai tuo tarpu iš kitų kūno dalių ateinančius skausmo signalus fiksuoja tik viena smegenų sritis.
Dienraščiui „The Daily Record“ jis sakė: „Dantų skausmas dažniausiai kankina Škotijos gyventojus, o kariesas čia yra daug labiau paplitęs nei Anglijoje ar Velse“.

„Iki šiol dar nebuvo atlikta jokių išsamių tyrimų kaip skausmas iš danties nukeliauja iki smegenų. Bet yra žinoma, kad skausmą iš burnos smegenys priima kitaip nei iš kitų kūno vietų. Vienas smegenų centras nustato, kur skauda, kitas – praneša, kaip tai yra nemalonu, o trečias – pasako, jog reikia kramtyti kita puse, kad skausmas nepaaštrėtų“, - pasakojo D.Andrew.

Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Mokslininkai atrado tris „potencialiai gyventi tinkamas“ planetas papildyta 19.48 (35)

Tarptautinė mokslininkų grupė pirmadienį paskelbė atradusi tris į Žemę panašias planetas, kurios geriausiai tiktų gyvybės paieškoms už mūsiškės Saulės sistemos ribų.

Rusija ir vakar panaudojo nuo tarybinių laikų populiarią technologiją (49)

Rusija vis dar švaisto milijonus „debesų sėjos“ technologijai tam, kad per gegužės šventę – nedarbo dieną – nelytų.

Aptikta kometa be uodegos padės geriau suprasti Saulės sistemoje vykusius procesus

Tarptautinė astronomų komanda pranešė aptikusi kosminį objektą su kometos orbita. Šis objektas primena asteroidą, todėl artėdamas prie Saulės jis nepalieka po savęs uodegos.

„Mokslo sriuba“: didžiausi Lietuvos teleskopai ir gravitacinių bangų atradimas

Kūrybinė „Mokslo sriubos“ komanda nuvyko į Molėtus ir apžiūrėjo Vilniaus universiteto Molėtų astronomijos observatoriją. Čia yra pajėgiausi Lietuvos astronomų instrumentai, kuriais stebimi dangaus kūnai.

Atradimas: ant mūsų galvų krenta sprogusių žvaigždžių šukės (10)

Prieš porą savaičių tyrėjai atrado masyvių supernovų sprogimų radioaktyvių liekanų didžiausių vandenynų dugne, kurios atsidūrė ten prieš 3,2 – 1,7 milijonus metų.