Dantų skausmas - 3 kartus stipresnis nei kiti

(7)

Mokslininkai teigia, kad dantų skausmas yra tris kartus stipresnis už visus kitus skausmus. Glazgo universiteto mokslų daktaras Davidas Andrew nustatė, kad smegenyse yra trys centrai, kurie fiksuoja dantų skausmo signalus, kai tuo tarpu iš kitų kūno dalių ateinančius skausmo signalus fiksuoja tik viena smegenų sritis.

Dienraščiui „The Daily Record“ jis sakė: „Dantų skausmas dažniausiai kankina Škotijos gyventojus, o kariesas čia yra daug labiau paplitęs nei Anglijoje ar Velse“.

„Iki šiol dar nebuvo atlikta jokių išsamių tyrimų kaip skausmas iš danties nukeliauja iki smegenų. Bet yra žinoma, kad skausmą iš burnos smegenys priima kitaip nei iš kitų kūno vietų. Vienas smegenų centras nustato, kur skauda, kitas – praneša, kaip tai yra nemalonu, o trečias – pasako, jog reikia kramtyti kita puse, kad skausmas nepaaštrėtų“, - pasakojo D.Andrew.

Registruoti (0) Anonimiški (7)
Parašykite savo komentarą
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

10 „Space.com“ rekomenduojamų 2015 m. kosminės fantastikos filmų (2)

2015 sausio mėn. 29 d. 17:38
Nuo fantastikos bestselerių ekranizacijų iki naujausios „Žvaigždžių karų“ dalies – panašu, kad 2015-aisiais kosminės fantastikos kino gurmanams nuobodžiauti nebus kada. Portalas „Space.com“ atrinko dešimt labiausiai dėmesio vertų filmų apie kosmosą, kurie kino ekranus pasieks 2015 m.

NASA zondas užfiksavo raiškiausią žmonijos istorijoje nykštukinės planetos vaizdą (14)

2015 sausio mėn. 28 d. 17:35
Cereros vaizdas iš zondo Dawn
NASA nuotr.
NASA tarpplanetinis zondas „Dawn“ į Žemę atsiuntė kol kas pačių raiškiausių visų laikų nykštukinės planetos Cereros nuotraukų. Vaizdai užfiksuoti zondui esant 237 000 km atstumu nuo Cereros, sausio 25 dieną. Tiesa, netrukus šis kosminis aparatas pateiks dar gražesnių vaizdelių – tai bus pirmasis žmogaus pagamintas aparatas, aplankysiantis nykštukinę planetą, savo pranešime rašo NASA

Žiedų valdovė: atrasta milžiniška planeta su 30 žiedų ir Žemės dydžio mėnuliais (6)

2015 sausio mėn. 28 d. 15:03
Saturno žiedų sistema nuo vieno krašto ligi kito būtų per didelė ir į tarpą tarp Žemės ir Mėnulio netilptų. Tačiau Saturno žiedų sistema – juokas, palyginus su gigantiška žiedine sistema, kuri buvo atrasta ne taip toli Saulės sistemos. Astronomai atrado įspūdingą planetą, kurią juosia daugiau kaip 30 žiedų! Pastarieji tokie dideli ir tankūs, kad iš jų formuojasi Žemės dydžio mėnuliai.

Čeliabinsko meteorito fragmentas per du pastaruosius mėnesius „paaugo“ (102)

2015 sausio mėn. 28 d. 13:06
Įsivaizduokite, kad per du mėnesius jūsų svoris padidėja 32 kilogramais. Tikriausiai ne juokais supanikuotumėte. O kaip turėtų jaustus mokslininkai, kurie dviejų mėnesių skirtumu pasvėrę tą patį Čeliabinsko meteorito fragmentą nustatė būtent tokį svorių neatitikimą?

Atrasta seniausia žinoma žvaigždės su planetomis sistema (12)

2015 sausio mėn. 28 d. 12:41
Tarptautinė mokslininkų komanda atrado seniausią žinomą žvaigždės ir planetų sistemą, atsiradusią Visatos pradžioje. Nustatyta, kad aplink į Saulę panašią žvaigždę skrieja penkios Žemės dydžio planetos.