6 dalykai, kurių nežinojote apie A. Einsteino sukurtą teoriją

(43)
1916 metų kovo 19 dieną Albertas Einsteinas žurnalui „Annelen Der Physic“ įteikė savo „Bendrosios reliatyvumo teorijos pagrindus“, kad šis juos publikuotų.
Albertas Einsteinas
© AP/Scanpix

Ankstesnių metų lapkritį galutinę savo teorijos versiją jis pristatė Karališkajai Prūsijos mokslų akademijai ir vėliau pavasarį ji buvo paskelbta. Bendroji reliatyvumo teorija laikoma vienu reikšmingiausių intelektualinių pasiekimų istorijoje, kuris pasiūlė revoliucinį žvilgsnį į pamatinę laiko ir erdvės prigimtį.

Nuo to karto mokslininkai stengėsi įrodyti A. Einsteino teiginius, ir 2016 metų vasarį buvo įstatyta paskutinė šios dėlionės detalė, kai mokslininkai patvirtino aptikę gravitacines bangas. Garbingos sukakties proga svetainė history.com pateikia šešis faktus, kurių galėjote nežinoti apie garsiąją A. Einsteino teoriją.

Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Kosminis zondas „Rosetta“ rugsėjo 30-ąją baigs misiją (3)

Europos kosminis zondas „Rosetta“ baigs savo misiją rugsėjo 30 dieną, kai nusileis ant kometos, prisidėdamas prie jos paviršiuje anksčiau prisitvirtinusios kibernetinės laboratorijos „Philae“, ketvirtadienį pranešė misijos valdymo centras.

Sensacingas archeologų radinys: Lietuvoje išties gyveno neandertaliečiai (190)

Klaipėdos rajone Šnaukštų karjere itin keistomis aplinkybėmis rastas daiktas, kuris mokslininkus privertė labai smarkiai nustebti. Nustebę buvo ne tik Lietuvos, bet viso regiono mokslininkai.

Jupiterio atmosferoje vyksta kažkas keisto (43)

Kitą savaitę NASA zondas Juno pasieks Jupiterį ir pradės siųsti Žemėn naujausius stebėjimo duomenis. Tačiau staigmenų Jupiteris pažėrė jau dabar.

Mokslininkai atrado naują spalvą (16)

Atradimai paprastai gimsta netyčia. Kartais netgi be tų žmonių, kurie juos vykdo, žinios. Taip nutiko ir tik studijas pabaigusiam studentui Oregone, rašo dailymail.com.

Matematinis modelis atskleidžia, kodėl vieni individai yra geri, o kiti blogi (6)

Exeterio universiteto mokslininkai teigia sukūrę inovatyvų matematinį modelį, paaiškinantį kaip mumyse genetiškai užprogramuojamos geros ir blogos charakterio savybės.