Naminė duona – gardu, sveika ir paprasta pagaminti

 (19)
Išsikepti naminės duonos nėra taip sudėtinga, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Šis receptas itin lengvas ir paprastas, o šviežia gardi jūsų pačių rankomis pagaminta duona ant stalo garuos jau po valandėlės.
© Tinklaraščio „Nom Nom“ nuotr.

Reikės:

200 g avižų miltų
5 v. š. jogurto
1,5 a. š. sodos
žiupsnelio Himalajų druskos
1 v. š. psyllium maistinių skaidulų
3 nedidelių arba 2 didesnių prinokusių bananų

Gaminimas:

1. Sumaišykite sodą su jogurtu.
2. Sumaišykite visus sausus ingredientus.
3. Šakute sutrinkite nuluptus bananus.
4. Sudėkite trintus bananus ir jogurtą į sausus ingredientus ir lengvai išmaišykite.
5. Į duonos kepimo skardą įklokite kepimo popierių ir supilkite tešlą. Kepkite 170 C laipsnių temperatūros orkaitėje apie 45 min. (ar jau iškepė, patikrinkite į tešlą įsmeigę medinę lazdelę).
6. Pjaustykite tik visiškai atvėsusią duoną.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Gardžios naujienos

Sveika

Energijos užtaisas pagal J. Oliverį: rutuliukai su datulėmis ir moliūgų sėklomis (3)

Argi ne puiku nuolat šalia turėti sveikų užkandžių? Jamie Oliveris tokius siūlo pasigaminti patiems. Tik iš sveikų produktų pagaminti saldūs užkandžiai ne tik padės lengviau sulaukti sočių pietų, bet ir suteiks energijos.

Auksinis patarimas šeimininkėms: garsus šefas patarė, pagal ką išsirinkti kulinarinę knygą (3)

Renkantis kulinarinę knygą, reikia galvoti apie tai, kur ji bus naudojama, bet tik atsikračius baimių gali gimti įdomūs receptai – štai grikiai puikiai tinka su miško uogomis, nebūtina jų valgyti su sviestu, pienu ar lašiniais.

V. Kurpienė: kaip išvengti nesveiko užkandžiavimo darbe (25)

Kai būname paskendę darbuose ir visiškai nerandame laiko normaliai pavalgyti, dažniausiai griebiamės po ranka pasitaikančių nesveikų užkandžių: sausainių, saldainių, apetitą stengiamės numalšinti saldžia kava. Tačiau mitybos specialistė, tinklaraščio sulieknek.lt kūrėja Vaida Kurpienė įspėja, kad visa tai taip pat yra maistas, atsiliepsiantis vakare.

Išbandę naujus receptus neskanius, bet sveikus avižų dribsnius pamėgsite ir jūs (18)

Turbūt daugelis esame girdėję, kad avižų dribsniai yra Anglijos karalienės ir kitų žinomų žmonių vertinamas pusryčių patiekalas. Vis dėlto daugeliui avižų dribsniai nėra skanūs ir šį produktą valgo tik dėl to, kad sveika.

Duonos reitingas: įvairūs priedai ir šviesios duonos sudėtis (92)

Dauguma turime savo mėgstamos duonos rūšį ir atėję į parduotuvę nė nesidairydami į daugybę greta esančių kitų tiesiame ranką būtent link jos, tačiau skaniausia duona nebūtinai yra sveika. Praėjusį kartą nagrinėjome paprastos juodos duonos sudėtį, o šį kartą kviečiame atidžiau pasižiūrėti į juodos duonos su įvairiais priedais ir šviesios duonos sudėtis.