Naminė duona – gardu, sveika ir paprasta pagaminti

 (14)
Išsikepti naminės duonos nėra taip sudėtinga, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Šis receptas itin lengvas ir paprastas, o šviežia gardi jūsų pačių rankomis pagaminta duona ant stalo garuos jau po valandėlės.
© Tinklaraščio „Nom Nom“ nuotr.

Reikės:

200 g avižų miltų
5 v. š. jogurto
1,5 a. š. sodos
žiupsnelio Himalajų druskos
1 v. š. psyllium maistinių skaidulų
3 nedidelių arba 2 didesnių prinokusių bananų

Gaminimas:

1. Sumaišykite sodą su jogurtu.
2. Sumaišykite visus sausus ingredientus.
3. Šakute sutrinkite nuluptus bananus.
4. Sudėkite trintus bananus ir jogurtą į sausus ingredientus ir lengvai išmaišykite.
5. Į duonos kepimo skardą įklokite kepimo popierių ir supilkite tešlą. Kepkite 170 C laipsnių temperatūros orkaitėje apie 45 min. (ar jau iškepė, patikrinkite į tešlą įsmeigę medinę lazdelę).
6. Pjaustykite tik visiškai atvėsusią duoną.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Savaitės naujienų prenumerata

Sveika

Naminė duona – gardu, sveika ir paprasta pagaminti (14)

Išsikepti naminės duonos nėra taip sudėtinga, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Šis receptas itin lengvas ir paprastas, o šviežia gardi jūsų pačių rankomis pagaminta duona ant stalo garuos jau po valandėlės.

G. Gum firminis abrikosinis tortas: nekeptas, be miltų ir cukraus (16)

Kuo ypatingi mano ruošiami desertai? Jie be miltų, balto cukraus, nėra kepami. Ruošiant desertus man svarbiausia, kad jie būtų maistingi, gardūs ir greitai paruošiami. Tortukai itin sotūs, tačiau suvalgius neapsunkstama ir tai yra supermaistas.

Riešutai: vieni padeda lieknėti, kiti – pavojingi (26)

Vos pajutus kartumą, riešutų geriau atsisakyti – tokie produktai kenksmingi dėl pavojingų medžiagų, galinčių sukelti net kepenų vėžį. Taip LRT RADIJUI sako Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos Maisto skyriaus vedėja Jurgita Bakasėnienė. Mitybos specialistė Gražina Gum teigia, kad prieš vartojimą riešutus derėtų išmirkyti vandenyje – tokiu būdu jų fermentai, mikroelementai, vitaminai tampa aktyvūs, organizmas juos įsisavina.

Kodėl vandens nerekomenduoja užvirinti antrą kartą (147)

Vanduo yra svarbus žmogaus egzistavimui, nes būtent jis užtikrina sklandų organizmo funkcionavimą. Ekspertai pažymi, kad sveikiausias yra natūralus vanduo, o nuo reguliaraus virinimo jis praranda visas naudingąsias savo savybes. Dar daugiau – mokslininkai įspėja, kad antrą kartą virinti vandenį yra net pavojinga.

Išnagrinėjo jogurtų sudėtį: nereikalingų priedų rado net ir produktuose be skonio jogurtų reitingas (101)

Norint išvengti bereikalingų sveikatos nepridedančių priedų geriausia rinktis jogurtus be skonio. Jei yra noro, juos galima pasiskaninti vaisiais, šaldytomis uogomis, už visus pramoninius priedus sveikiau net trintos uogos su cukrumi. Vis dėlto ir tarp beskonių jogurtų yra nekokių variantų.