Sočių pusryčių idėja: avižinė košė su kumpiu ir kiaušiniu

 (20)
Vietoje tradicinės saldžios avižinės košės pusryčiams mes siūlome pasigaminti sotesnę košę su kumpiu ir be lukšto virtu kiaušiniu. Šis patiekalas taip pat puikiai tiks ir kaip greitai pagaminami pietūs arba vakarienė.
© Shutterstock

Reikės:

6 riekelių kumpio
85 g avižinių dribsnių
1 vidutinio dydžio svogūno
60 g sūrio
2 kiaušinių
druskos, pipirų pagal skonį
žalumynų pagal skonį

Gaminimas:


1. Kumpio riekeles sudėkite į sausą keptuvę ir kepkite, kol jos taps traškios. Perdėkite kumpį į lėkštę.
2. Toje pačioje keptuvėje apie minutę pakepkite smulkiai supjaustytą svogūną. Suberkite avižinius dribsnius ir išmaišykite.
3. Įpilkite apie 200–230 ml vandens ir viską troškinkite 8–10 min. Suberkite tarkuotą sūrį, įberkite druskos, pipirų, išmaišykite ir gaminkite dar minutę.
4. Kol avižinė košė verda, išvirkite kiaušinius be lukšto (šis patiekalas dar vadinamas Benedikto kiaušiniu).
5. Išvirtą avižinę košę sukrėskite į gilią lėkštę, ant viršaus uždėkite be lukšto virtus kiaušinius. Patiekalą papuoškite keptu kumpiu ir žalumynais.

Skanaus!

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Skanu

Lengvas ir spalvingas vasaros desertas – panakota su mėlynių ganašu (33)

Tai vasariškas, spalvingas ir visų mėgstamas desertas su mėlynių ganašu.

Vištienos blauzdelės su česnaku ispaniškai (4)

Šiam receptui galite naudoti bet kokias mėgstamas vištienos dalis, svarbu, kad jos būtų nelabai didelės. Paruošimas labai nesudėtingas. Vištienos nereikia nei marinuoti, nei kaip kitaip paruošti prieš kepimą. Blauzdelės iškepa sultingos, minkštos ir aromatingos. Tik būtinai nepamirškite gamyboje naudoti vyną – jis vištienai suteikia subtilų ir labai tinkantį aromatą.

Sočios pupelių, kumpio ir ananasų salotos (1)

Jeigu norite šiek tiek kitokių salotų negu įprastai – išbandykite šias sočias ir gardžias salotas, kurios gali būti puikus pietų ar vakarienės patiekalas.

Paprasčiau nebūna: gardūs krepšeliai su uogomis

Uogos sveikos mitybos piramidėje užima vieną iš pagrindinių raciono dalių. Mitybos specialistai rekomenduoja suvalgyti iki 2 stiklinių uogų per dieną. Tačiau vasarą žmonės mėgsta pasilepinti, todėl dažniau renkasi uogomis pagardintus desertus.

Rojus smaližiams: braškinis chia sėklų pudingas (4)

Gardus chia sėklų pudingas su braškėmis tiks ir pusryčiams ir sveikuoliškam dienos užkandžiui.