Organizacijos ICERTIAS atliktas „Best Buy Award“ tyrimas parodė, kad tokių prekių ženklų produktai ar paslaugos kaip „Lidl“, „Samsung“ „Rokiškio“, „Volkswagen“, „Adidas“ ir „Bitė“ vartotojų yra laikomi geriausiais optimalaus kainos ir kokybės santykio pavyzdžiais Lietuvos rinkoje.

ICERTIAS „Best Buy Award“ tyrime respondentai aukščiausiai įvertino tiek vietinius, tiek tarptautinius prekių ženklus, rašoma pranešime žiniasklaidai. Atsakydami į klausimą, kuris valgomųjų ledų gamintojas, remiantis jų asmenine patirtimi, siūlo geriausią kainos ir kokybės santykį Lietuvos rinkoje, daugelis lietuvių nurodė prekės ženklą „Dadu“. Prekybos centrų tinklų kategorijoje tyrimo dalyviai geriausiai įvertino „Lidl“. Alaus kategorijoje respondentai pirmąją vietą skyrė „Švyturio“ prekės ženklui.

Kitose „Best Buy Award“ tirtose kategorijose tarp pirmosios vietos laimėtojų buvo tokie prekių ženklai kaip „Margarita“ (plaukų šampūnas), „Obeliai“ (maistinis aliejus), „Volkswagen“ (šeimyniniai automobiliai), SEB (bankininkystės ir finansinės paslaugos), „Bitė“ (mobiliojo ryšio operatorius), „Nescafé“ (greitai tirpstanti kava), „Daumantų“ (majonezo gamintojas), „Rokiškio“ (pienas), „Adidas“ (sportinės aprangos gamintojas), „Samsung“ (mobiliųjų telefonų gamintojas), „Bosch“ (virtuvės technikos gamintojos), „Colgate“ (dantų pasta), „Vytautas“ (gazuotas vanduo), ir „Dadu“ (valgomieji ledai).

„Best Buy Award“ tyrimo metu respondentų buvo klausiama, kas, remiantis jų asmenine patirtimi, pasižymi geriausiu kainos ir kokybės santykiu konkrečioje Lietuvos rinkoje parduodamų produktų ar paslaugų kategorijoje.

Šis tyrimas apėmė 50 skirtingų neekonominių ir ekonominių kategorijų tokiuose sektoriuose kaip mažmeninė prekyba, maisto produktai, avalynė, drabužiai, kosmetika, namų apyvokos prietaisai, telekomunikacijų paslaugos, finansai ir kt.

Tyrime pateikti klausimai buvo atvirojo tipo. Atsakydami respondentai galėjo laisvai nurodyti produktus ar paslaugų teikėjus, kuriems jie teikia pirmenybę.

Tyrimo išvados gautos šveicarų organizacijai ICERTIAS 2017 m. vasarį atlikus naujausių „Best Buy Award“ tyrimą Lietuvoje. Ši organizacija vertina gyventojų pasitenkinimą kainos ir kokybės santykiu, kuriuo pasižymi tam tikras rinkoje parduodamas produktas ar paslauga.

Svarbu pabrėžti, kad ICERTIAS „Best Buy Award“ tyrimas nevertino prekės ženklo vertės ir užimamos rinkos dalies. Vartotojų asmeninė patirtis, nuomonė, pasitenkinimas ir suvokimas yra pagrindiniai veiksniai, kuriais remiantis siekiama įvertinti rinkoje parduodamų produktų ir paslaugų kainos ir kokybės santykį.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją