Po „Login” konferencijoje vykusios diskusijos „Reklamos internete padėtis Lietuvoje" ir M360 ją aprašiusio straipsnio, TNS LT reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė pateikė papildomus duomenis.

Pasak jos, skaičiai, kuriuos „Login“ konferencijoje analizavo pranešimo „Reklamos internete padėtis Lietuvoje“ pranešėjai, tai tik dalis duomenų apie interneto reklamą, kuriuos rinkai pateikė TNS LT.

G.Juronienė pastebi, kad pranešimo metu buvo kalbama tik apie banerinės interneto reklamos rinką Lietuvoje. „Deja, turimų skaičių apie kitus interneto kanalus, pranešėjai nepateikė. Duomenis apie banerinės interneto reklamą TNS LT paskaičiuoja pagal reklamos monitoringo duomenis, apklausdama rinkos dalyvius, žiniasklaidos planavimo agentūras bei interneto žiniasklaidos asociaciją. Papildomai, antrus metus iš eilės žiniasklaidos planavimo agentūros įvertino ne tik interneto banerinės reklamos apimtis Lietuvoje, bet ir kitų interneto reklamos kanalų biudžeto dalis bei prognozes šiems metams", - teigia ji.

Reklamos internete padėtis Lietuvoje: ko negirdėjome „Login”
© TNS LT duom.

Pasak G.Juronienės, remiantis banerinės interneto rinkos dydžiu ir žiniasklaidos planavimo agentūrų pateiktais skaičiais, manoma, kad 2015 metais įvairių interneto kanalų reklamos biudžetas galėjo siekti apie 34 mln. eurų: „Tiesa, reikia nepamiršti, kad šis skaičius neatspindi visos interneto reklamos rinkos dydžio, nes reklamą interneto kanaluose tiesiogiai perka ir patys reklamdaviai. Šių skaičių, deja, niekas nepateikia".

Pranešime taip pat buvo klausiama - „Kodėl šis skaičius toks mažas palyginus su pasauliniu kontekstu?“. „Vieną iš argumentų galėtume paminėti, kad ne tik Lietuva išsiskiria iš pasaulinės statistikos, nes Google, Facebook ir kitose pasaulio šalyse apskaitoma tik iš dalies arba visai neapskaitoma, nes įrankiai šiems milžinams išmatuoti dar tik kuriami. Daugelyje šalių kitų interneto kanalų reklamos skaičius, gali pateikti reklamos asociacijos bendradarbiaudamos kartu su interneto reklamos kanalais", - sako G.Juronienė.

Papildant apie kitų šalių duomenis - Baltijos šalių statistika tokia:

Reklamos internete padėtis Lietuvoje: ko negirdėjome „Login”
© TNS LT duom.

Kur: Internetas – banerinė interneto reklama, suma mln. eurų, dalis % - banerinės interneto reklamos dalis nuo visų matuojamų media kanalų, 15/14 – 2015 ir 2014 metų pokytis.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją