73,1% apklausos dalyvių sako, jog žiūri Euroviziją (66,5% iš žiūrinčiųjų yra moterys).

86,2% Eurovizijos žiūrovų jos transliacijas stebi namuose (vieni ar su šeima).

14,7% šio pramoginio renginio proga organizuoja vakarus namuose ir kartu su draugais Eurovizija mėgaujasi, stebėdami ją TV ekranuose.

63,4% Eurovizijos tiesiogines transliacijas žiūri per tradicinę televiziją, 6,7% peržiūri Eurovizijos laidų įrašus (Time Shifted viewing – atidėtas TV žiūrėjimas), 11,2% Eurovizijos transliacijas tiesiogiai stebi internete, o 5,8% Eurovizijos laidų įrašus peržiūri internete.

Rezultatai rodo, jog televizorius kaip toks, ir televizija kaip pagrindinis masinės medijos kanalas vis dar išlaiko savo esmę. Tiksliau sakant, didesni įvykiai (pramoginiai ar kiti) šeimas ir draugus, šiek tiek nutolusius nuo televizorių ekranų, sugrąžina atgal prie jų.

Remiantis TNS TV auditorijos duomenimis, skaičiai apie Eurovizijos televizijos transliacijų žiūrėjimą yra kiek mažesni. Pernai visos trys transliacijos (I-as, II-as pusfinaliai ir finalas) pasiekė šiek tiek daugiau nei 41% bendrosios auditorijos (15-50 metų amžiaus grupėje – 39,2%), šiais metais pasiektos auditorijos dalis siekia 42,3%(15-50 metų amžiaus grupėje – 37,6%). Jei lygintume šių metų 2-ąjį pusfinalį (kuriame dalyvavo Lietuvos atstovas) su praeitų metų lygiaverčiu pusfinaliu, šiais metais pasiekta auditorija buvo mažesnė beveik 9%, finalo, lyginant su praeitų metų finalu, – 7% didesnė.

LRT televizija, lyginant su kitais didžiaisiais televizijos kanalais, šiais metais yra mažiausiai auditorijos prarandantis kanalas. Eurovizijos transliacijų metu reklama buvo galima tik šių metų Nacionalinės Eurovizijos atrankos rėmėjams ir tarptautiniams Eurovizijos rėmėjams.

Persikeliant į internetinę erdvę, čia pastebimas gana nemažas sujudimas Eurovizijos konkurso laikotarpiu ar iš karto po įvykusio finalo. Iš Youtube Trends matyti, kad Lietuvoje iš 10 populiariausių video net 9 yra susiję su Eurovizija (2016.05.15 duomenys).

Google Trends gegužės 10-16 dienomis intereso ir užklausų (paieškų), susijusių su šių metų Eurovizija, duomenys, galima sakyti, atvaizduoja natūralų Eurovizijos konkurso svarbos ir susidomėjimo augimą ir piką: antradienio vakarą, vykstant pirmajam pusfinaliui, paieškos suaktyvėjo (pastebimas padidėjimas vakare ir kitos dienos rytą), ketvirtadienio vakarą, kai pusfinalyje pasirodė Donny Montell, paieškų kiekis išaugo dar labiau, sekančios dienos rytas taip pat turi nedidelį, bet pastebimą piką. Na, o šeštadienio vakaras - finalo vakaras - sulaukė didžiausio susidomėjimo užklausų.

Iš karto po Eurovizijos finalo savaitgalio, Spotify Lietuvos grojamiausių tarpe dominuoja šio konkurso dainos. Populiariausiųjų dešimtuke - net 5 dainos iš 2016 metų Eurovizijos (Švedijos, Latvijos, Ukrainos, Lietuvos ir Bulgarijos atstovų). Justinas Timberlake‘as taip pat neatsitiktinai yra patekęs į trečią poziciją.

Daug dėmesio tiek mūsų šalies atstovas, tiek pats renginys sulaukė ir facebook‘e. BBC Eurovision Facebook puslapyje Donny Montell buvo neabejotinas lyderis tarp šių metų Eurovizijos fanų. Įrašas apie Donatą surinko daugiausiai likes & shares (75K „like“, 8,3K „share“) iš visų šiame puslapyje skelbtų įrašų per visą Eurovizijos konkurso laikotarpį. Palyginimui, įrašas apie Ukrainos atstovę sulaukė beveik 20 kartų mažiau paspaudimų „like“ (3,8K „like“), apie Rusijos atstovą – 8,4K „like“, Australijos – 4,2K „like“. Donny Montell savo populiarumu pralenkė ir bene didžiausią šių metų Eurovizijos konkurso finalo žvaigždę – įrašas apie Justiną Timberlake surinko 19K „like“, t.y. beveik 4 kartus mažiau nei Donny Montell.

Ir galiausiai, Eurovizija – tai įvykis, vis dar pritraukiantis daugumos mūsų dėmesį.

2016 m. gegužės 9-12 d. atlikta reprezentatyvi Lietuvos 15-50 metų amžiaus interneto vartotojų apklausa. Apklausti 1039 respondentai, didžiausia statistinė paklaida - +/-3,04%.

OMD. THE FUTURE OF LITHUANIA, 2015