Remiantis naujausiais IAB (Interactive Advertising Bureau) duomenimis, pirmą kartą Europos istorijoje daugiau reklamos išlaidų atiteko internetui nei televizijai.

Kasmetinėje konferencijoje, vykusioje Lisabonoje, IAB pranešė, kad praėjusiais metais išlaidos reklamai internete augo 13,1 % ir pasiekė 36,2 milijardus eurų, o televizijos rinkai atiteko 33,3 milijardai eurų reklamos išlaidų - taip rodo atliktas tyrimas.

Visose 27 šalyse, kurių atstovai dalyvavo konferencijoje, buvo fiksuotas reklamos išlaidų internete augimas. Kaip greičiausiai augančios rinkos įvardinamos Airija (+29.0%), Bulgarija (+22.3%) ir Lenkija (+21.8%). Didžiausia reklamos rinka yra Didžiojoje Britanijoje – 2015 m. ji buvo vertinama 11,8 milijardų eurų. Didžiojoje Britanijoje internetas jau nuo 2010 m. yra įvardinamas kaip didžiausias reklamos kanalas.

IAB Europe generalinė direktorė Townsend Feehan komentuodama tyrimo rezultatus teigė, kad jie patvirtino aiškią tendenciją, kad Europos žiniasklaidos struktūroje skaitmeninė reklama vaidina vis didesnį vaidmenį. „Turint omenyje vis augantį skaitmeninės reklamos indėlį į ekonomiką, jos įtaką skaitmeninio turinio ir paslaugų tiekimui, mes privalome toliau vystyti europietiškas inovacijas ir sudaryti sąlygas mūsų verslui konkuruoti globaliu lygmeniu”, - pranešime žiniasklaidai cituojama T. Feehan.

Tyrimas taip pat rodo, kad pagrindiniais veiksniais, skatinančiais reklamos internete Europoje augimą išlieka vis didesnės reklamos mobiliuosiuose telefonuose apimtys ir video turinys. Tai ypač aktualu šalyse kaip Didžioji Britanija ir Airija, kur daugiau nei pusė reklamai internete tenkančių išlaidų yra sugeneruojamos per mobilias platformas.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją