Skaitomiausias portalas Lietuvoje įvertinus tiek atskiras platformas tiek bendrą pasiekiamumą balandį buvo DELFI. Po jo tradiciškai rikiuojasi portalai „15min”, „Lrytas.lt” ir „TV3.lt”. Žiūrimiausia televizija internete buvo DELFI TV.

Kaip rašė DELFI, tarptautinė interneto rinkos tyrimų bendrovė „Gemius Baltic” nuo balandžio pateikia duomenis pagal naują metodologiją, leidžiančią įvertinti ir bendrą interneto kanalų pasiekiamumą. Gavus naujausius duomenis matyti, kad rinkos lyderiai nesikeičia: pirmoje vietoje užtikrintai laikosi DELFI, kurį balandį skaitė 1 345 404 realių vartotojų, antroje – portalas „15min”(1 157 525 realių vartotojų), trečioje – portalas „Lrytas.lt” (1 011 911 realių vartotojų), ketvirtoje – portalas „Tv3.lt” (958 402 realių vartotojų).

Mobiliuosiuose telefonuose balandį DELFI pasiekiamumas buvo 565 001 realių vartotojų, „15min” – 539 126, „Lrytas.lt” – 407 581, „tv3.lt” – 372 405, „alfa.lt” – 233 325, „vz.lt” – 157 505.

Vertinant skaitytojų praleistą laiką interneto portaluose 43 proc. atiteko DELFI, 26 proc. – „15min”, 21 proc. - „Lrytas.lt”, 5 proc. – „alfa.lt”, 4 proc. – „tv3.lt” ir 2 proc. – „vz.lt”.

Žiūrimiausia interneto televizija Lietuvoje balandį išliko DELFI TV, pritraukusi 426 900 žiūrovų. Televiziją „lnkgo.alfa.lt” praėjusį mėnesį žiūrėjo 235 589 žiūrovų, o trečioje vietoje likusią „tv3play.lt”– 225 213 žiūrovų.

„Šie tyrimo rezultatai dar kartą parodė, kad nepriklausomai nuo metodologijos, DELFI išlieka lyderiu, kas, žinoma, mus labai džiugina. Tai rodo, kad DELFI komanda sugeba kurti turinį, įdomiausią vartotojams, o jie mums atsilygina kasdien pas mus sugrįždami ir skaitydami naujienas. Kartu tai ir įsipareigojimas toliau kurti aktualų, kokybišką, kiekvieno skaitytojo poreikiams tinkantį turinį, kad ir toliau išlaikytume lyderio pozicijas”, - sako DELFI direktorius Vytautas Benokraitis.

Šiuo metu DELFI grupei priklauso skaitomiausias naujienų portalas DELFI ir gausa teminių portalų, skirtų įvairioms auditorijoms.

Tai teminiai portalai ir jų prekių ženklai: Moteris.lt, Cosmopolitan.lt, Tavovaikas.lt, Manonamai.lt, Panele.lt.

Specializuoti teminiai interneto kanalai ir jų prekių ženklai: Krepšinis.lt, Vyriškai.lt, Daraupats.lt, Letena.lt, 5Braškės.lt, Klubas.lt, Galjuokauji.lt, Būsiumama.lt, 1000receptų, M360.lt. Grupei priklauso ir skelbimų tinklalapiai bei jų prekių ženklai Alio.lt ir Zave.lt.

Bendrovė DELFI taip pat leidžia skaitomiausius Lietuvoje mėnesinius žurnalus „Moteris“ ir „Panelė“ bei kitus populiarius mėnesinius žurnalus: „Cosmopolitan“, ,„Mano namai“, „Tavo vaikas“, „GEO“.

DELFI nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti laikraščių, internetinės žiniasklaidos, leidybos verslą Baltijos šalyse.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją