Socialiniuose tinkluose komunikuoja dauguma įmonių, tačiau komunikacijos rezultatus matuoja ne visi. Kaip įvertinti, ar komunikacija socialiniuose įmonei naudinga? Rekomenduojama matuoti bent 3 rodiklius.

• Pasiekiamumas (angl. reach). Šis skaičius parodo potencialų socialinio tinklo vartotojų skaičių, kurį galite pasiekti. Pasiekiamumas gali būti natūralus (angl. organic reach), kai pasiekiamumas yra visi jūsų draugai ir sekėjai konkrečiame tinkle. Jei kalbėtume apie mokamą pasiekiamumą (angl. paid reach), tai yra kur kas didesnis skaičius socialinio tinklo vartotojų – kad ir visa jūsų tikslinė auditorija pagal nusistatytus kriterijus. Kokią dalį jų pasieksite, kaip dažnai, kokia forma, priklauso nuo turimo biudžeto, tikslų ir pasirinktų priemonių.

• Registracijos (angl. leads) – kokie įrašai, kokios prekės ar paslaugos nuo jo paskelbimo konvertuoja socialinio tinklo vartotoją į potencialų klientą.

• Įsitraukimas (angl. engagement) parodo, kiek socialinio tinklo vartotojų pamėgsta, komentuoja, dalinasi ar kitaip įsitraukia į jūsų įrašus. Facebook‘e vartotojų įsitraukimas yra ženkliai sumažėjęs, tad norint pakankamai plačiai ir efektyviai iškomunikuoti turimą žinutę, verta apmąstyti apie reklamos naudojimą (angl. paid reach) – dažnu atveju be reklamos negalite pasiekti net ir visų savo sekėjų, nekalbant apie tikslinę auditoriją, kuri nėra pamėgusi jūsų įmonės ar prekės ženklo.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją