Ką ir per kokius kanalus reikia komunikuoti, norint užtikrinti didžiausią reklaminės kampanijos pelningumą? Jei turite atsakymą į šį klausimą – toliau galite nebeskaityti. Tiems, kam šis klausimas vis dar aktualus, verta atkreipti dėmesį į kelis rodiklius, galinčius padėti apsispręsti.

Produkto savybė. Prekė ar paslauga dažnai turi daugiau nei vieną savybę. Vienos jų yra svarbesnės už kitas ir svarbu žinoti prioritetus tiek vartotojo, tiek konkurento atžvilgiu. Atlikite vartotojų apklausą, o jei įmanoma – stebėkite, kaip keičiasi vienos ar kitos prekės/paslaugos savybės svarba ir naudojimas priklausomai nuo komunikacijos žinutės. Ilgainiui bus aišku, kokių savybių komunikavimas duoda didžiausią pardavimų grąžą ir į kokias savybes neverta investuoti tiek reklamoje, tiek pačio produkto ar paslaugos vystyme.

Kanalo konversija. Tai yra reklamos ar blogo įrašo įtaka pardavimui. Investuojant pinigus ir laiką į reklamos ar įrašo kūrimą reikia žinoti atsiperkamumą. Taip nustatysite, kiek kuris reklamos kanalas ar konkretus įrašas prisideda prie pirkimo.

• Pajamos. Apsisprendžiant kokią produkto ar paslaugos savybę komunikuoti taip pat reikia įvertinti ir pajamas. Galbūt yra tam tikra pelninga produkto versija ar papildomai įsigyjamas priedas/.papildymas, kuris neša didelį pelną – verta paanalizuoti, ar tai gali būti būtent tai, į ką orientuoti reklamą ir komunikaciją.

Sprendimai visuomet remiasi kompleksine analize. Įvertinkite visas dedamąsias, nusistatykite kiekvienos prioritetus ir sprendimas taps lengvesnis.


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją