Kaip optimizuoti interneto ar akcijų puslapius, elektroninius laiškus, blogo įrašus ar kitą turinį, siekiant gauti kuo daugiau konversijų – kontaktinės potencialaus kliento informacijos?

Analizuojant labai svarbu žiūrėti į srautą iš organinės paieškos. Taip, būtent iš organinės paieškos. Analizuodami tik šį srauto šaltinį galėsite aiškiausiai matyti kaip veikia jūsų turinys.

• Paspaudimų rodiklis (CTR). Analizuodami šį rodiklį matysite, ar sudominate savo tikslinę auditoriją – kaip žmonės spaudžia ant elektroninių laiškų, blogo įrašų, puslapyje esančių mygtukų. Taip žinosite, kas jūsų lankytojus įtraukia labiausiai, o testuojant skirtingas antraštes ir mygtukų pavadinimus šis rodiklis atsakys, kas veikia efektyviau.

• Puslapyje praleistas laikas. Iš to, kiek laiko vartotojas praleido viename ar kitame puslapyje galėsite įvertinti kiek aktualus jam buvo turinys. Būtent šiuo atveju labai svarbu, kad žiūrėtumėte tik į organinės paieškos srautą, kitaip sakant ne reklaminį srautą. Reklama gali būti rodoma netikslinei auditorijai ir iškreipti duomenis. Žmonės, kurie patys surado jūsų turinį per organinę paiešką, būtent tokio turinio ir ieškojo – taip žinosite, ar jūsų pateikiama informacija tikrai sudomino.

• Konversija. Tai yra visa įmanoma konversija – iš lankytojo į naujienlaiškio prenumeratą, iš lankytojo į potencialų pirkėją, iš potencialaus pirkėjo į klientą. Šie skaičiai pasakys, kaip efektyviai jūs kuriate turinį ir optimizuojate savo puslapį.


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją