Rugpjūčio pabaigoje-rugsėjo pradžioje nuotolinio mokymosi platformoje „Coursera“ ir „Edx“ startuoja nemokami paskaitų kursai besidomintiems rinkodara. Juose sužinosite, kaip rinkodara keičiasi skaitmeniniame pasaulyje, kokie yra skaitmeninės rinkodaros kanalai, kaip stiprinti prekinį ženklą skaitmeninėje erdvėje, kaip optimizuoti rinkodaros kampanijas. Įžvalgomis dalinsis Ilinojaus, Curtin, Pensilvanijos, Virdžinijos universitetų dėstytojai.

Dalinuosi paskaitų sąrašu bei nuorodomis į registracijas:

1. Rugpjūčio 29 d. prasidės paskaitų ciklas „Rinkodara skaitmeniniame pasaulyje“. Šiame kurse sužinosite, kaip internetas, išmanieji telefonai ir 3D spausdintuvai keičia rinkodarą.

„Rinkodara skaitmeniniame pasaulyje“ – vienas iš populiariausių kursų „Coursera“ platformoje, sulaukęs daugiau nei 100 tūkst. klausytojų. Pasak Class-Central.com, šis kursas vertinamas, kaip vienas iš populiariausių pasaulyje.

Plačiau ir registracija čia.

2. Rugpjūčio 29 d. prasidės paskaitų ciklas „Skaitmeninės rinkodaros kanalai: planavimas“. Šiame kurse sužinosite, koks yra skaitmeninių kanalų vaidmuo integruotoje rinkodaros kampanijoje ir kodėl reikia skaitmeninės strategijos.

Bendras kurso vertinimas yra 4,1 iš 5.

Plačiau ir registracija čia.

3. Rugsėjo 5 d. prasideda paskaitų ciklas „Įvadas į rinkodarą”. Paskaitose bus kalbama apie prekinį ženklą, jo vertę. Taip pat dėmesys bus skiriamas klientams, kas skatina juos padaryti veiksmus, naudingus prekiniui ženklui.

Plačiau ir registracija čia.

4. Rugsėjo 5 d. prasideda paskaitų ciklas „Prekinio ženklo stiprinimas skaitmeninėje erdvėje, vartotojų įtraukimas“. Paskaitose sužinosite, kaip įtraukti vartotojus, paskatinti bendrauti su prekiniu ženklu.

Plačiau ir registracija čia.

5. Rugsėjo 12 d. prasidės paskaitų ciklas „Rinkodaros analitika“. Šiame kurse sužinosite el. įrankius, kurie padės įvertinti ir optimizuoti rinkodaros kampanijas. Virdžinijos universiteto profesorius Rajkumaras Venkatesanas pasidalins realiais pavyzdžiais, kaip IBM ir „Netflix“ analizuoja duomenis prieš priimdami svarbius sprendimus.

Plačiau ir registracija čia.

M360
Nextury Ventures


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją