Tradiciškai skelbiamame populiariausių mėnesio reklamų dešimtuke patenka kelios reklamos iš praūžusio „SuperBowl“, taip pat jau įprasta čia matyti „iPhone“ ir žaidimo „Clash Royale“ reklamas.

Žiūrimiausių reklamų dešimtuką portalas „Adweek“ sudaro atsižvelgdamas į tai, kad video įrašas „YouTube“ turi būti pažymėtas kaip reklama. Be to, be mokamų parodymų turi būti ir organiškas žiūrovų srautas. Į kas mėnesį skelbiamus topus nepatenka tos reklamos, kurios jau buvo įtrauktos prieš tai buvusiais mėnesiais.

10 vieta. „United Healthcare". Priešpriečiai su Chuck Norris.

Agentūra „Leo Burnett" nusprendė grąžinti į reklamą legendinį Chuck Norris. Kai senyvas kavinės lankytojas nusprendžia išmėginti, ar Chuck Norris vis dar nepraradęs savo įgūdžių, jam tenka savo akimis įsitikinti, kad jie niekur nedingo.

9 vieta. „Dodge". Reduction.

8 vieta. „IBM". IBM Watson on Sesame street.

Reklamoje „IBM" parodo, kad jie pasiruošę vaikams padėti mokytis bet kokiais būdais, kokie tik jiems patinka.

7 vieta. „CoverGirl". Zendaya and James Charles: Get Ready with Me 10-minute Eye Makeup Challenge.

Šį kartą tarp žiūrimiausių reklamų pateko ir populiaraus video tinklaraščio „CoverGirl" įrašas.

6 vieta. „Budweiser". Born The Hard Way.

Ši agentūros „Anomaly" kurta reklama, pasakojanti romantizuotą kompanijos įkūrimo istoriją, pasirodė per „SuperBowl" ir buvo viena iš sulaukusių daugiausiai dėmesio.

5 vieta. „Lyft". Undercover Lyft with Odell Beckham Jr.

Įrašas iš populiaros pavežėjimų kompanijos „Lyft" serijos, kur garsenybės apsimeta paprastais vairuotojais, o vėliau atskleidžia keleiviams savo tikrąją tapatybę.

4 vieta. „Mr. Clean ". Cleaner of Your Dreams.

Dar viena reklama iš „SuperBowl" sąrašo. Šįkart daugeliui pažįstamas tobulasis valytojas pasirodo kiek kitokiame amplua.

3 vieta. „Apple iPhone 7 Plus". Take Mine.

Apie šią reklamą M360 jau rašėme: ji šlovina ne tik naujo „iPhone" galimybę daryti aukštos kokybės nuotraukas, bet ir vilioja visus aplankyti Graikiją.

2 vieta. „Apple iPhone 7 + AirPods". Stroll

Dar viena „iPhone" reklama, tik šįkart akcentas - ausinės ir muzika.

1 vieta. „Clash Royale". The last second.

Pirmoje vietoje, kaip jau įprasta, atsiduria žaidimo „Clash Royale" reklama.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją