Žiūrimiausių reklamų dešimtuką portalas „Adweek“ sudaro atsižvelgdamas į tai, kad video įrašas „YouTube“ turi būti pažymėtas kaip reklama. Be to, be mokamų parodymų turi būti ir organiškas žiūrovų srautas. Į kas mėnesį skelbiamus topus nepatenka tos reklamos, kurios jau buvo įtrauktos prieš tai buvusiais mėnesiais.

10 vieta. „United Healthcare". Priešpriečiai su Chuck Norris.

Agentūra „Leo Burnett" nusprendė grąžinti į reklamą legendinį Chuck Norris. Kai senyvas kavinės lankytojas nusprendžia išmėginti, ar Chuck Norris vis dar nepraradęs savo įgūdžių, jam tenka savo akimis įsitikinti, kad jie niekur nedingo.

9 vieta. „Dodge". Reduction.

8 vieta. „IBM". IBM Watson on Sesame street.

Reklamoje „IBM" parodo, kad jie pasiruošę vaikams padėti mokytis bet kokiais būdais, kokie tik jiems patinka.

7 vieta. „CoverGirl". Zendaya and James Charles: Get Ready with Me 10-minute Eye Makeup Challenge.

Šį kartą tarp žiūrimiausių reklamų pateko ir populiaraus video tinklaraščio „CoverGirl" įrašas.

6 vieta. „Budweiser". Born The Hard Way.

Ši agentūros „Anomaly" kurta reklama, pasakojanti romantizuotą kompanijos įkūrimo istoriją, pasirodė per „SuperBowl" ir buvo viena iš sulaukusių daugiausiai dėmesio.

5 vieta. „Lyft". Undercover Lyft with Odell Beckham Jr.

Įrašas iš populiaros pavežėjimų kompanijos „Lyft" serijos, kur garsenybės apsimeta paprastais vairuotojais, o vėliau atskleidžia keleiviams savo tikrąją tapatybę.

4 vieta. „Mr. Clean ". Cleaner of Your Dreams.

Dar viena reklama iš „SuperBowl" sąrašo. Šįkart daugeliui pažįstamas tobulasis valytojas pasirodo kiek kitokiame amplua.

3 vieta. „Apple iPhone 7 Plus". Take Mine.

Apie šią reklamą M360 jau rašėme: ji šlovina ne tik naujo „iPhone" galimybę daryti aukštos kokybės nuotraukas, bet ir vilioja visus aplankyti Graikiją.

2 vieta. „Apple iPhone 7 + AirPods". Stroll

Dar viena „iPhone" reklama, tik šįkart akcentas - ausinės ir muzika.

1 vieta. „Clash Royale". The last second.

Pirmoje vietoje, kaip jau įprasta, atsiduria žaidimo „Clash Royale" reklama.