Portalas „Adweek“ jau pradėjo 2016 m. susumavimą. 20 reklamų, kuriomis šiais metais labiausiai dalintasi internete, atspindi, kad žmonėms labai svarbiais išlieka bendruomeniškumo, žmogiškumo klausimai ir jie ilgisi pabėgimo nuo technologijų ir tikro asmeniško ryšio.

Taip atrodo labiausiai „virusinių“ reklamų top 20 pagal pasidalinimų skaičių:

20. Nintendo - First Look at Nintendo Switch ( Daugiau nei 544 tūkst. pasidalinimų)

19. Mentos Indonesia - Mentos Mentors (Daugiau nei 548 tūkst. pasidalinimų)

18. Facebook - Aquila Test Flight ( Daugiau nei 564 tūkst. pasidalinimų)

17. Momondo - The DNA Journey (Daugiau nei 585 tūkst. pasidalinimų)

16. Knorr - Spirit of Ramadan (Daugiau nei 590 tūkst. pasidalinimų)

15. OK Go & Morton Salt - The One Moment ( Daugiau nei 608 tūkst. pasidalinimų)

14. Samsung - Introducing Samsung Galaxy S7 (Daugiau nei 616 tūkst. pasidalinimų)

13. Volkswagen - Trailer Assist (Daugiau nei 640 tūkst. pasidalinimų)

12. Nike Basketball - The Conductor (Daugiau nei 641 tūkst. pasidalinimų)

11. McDonald's Philippines - Tuloy Pa Rin (Daugiau nei 699 tūkst. pasidalinimų)

10. 7-Eleven Thailand – Teachers (Daugiau nei 792 tūkst. pasidalinimų)

9. Cadbury's Dairy Milk – Aliens ( Daugiau nei 852 tūkst. pasidalinimų)

8. Ariel - #sharetheload (Daugiau nei 877 tūkst. pasidalinimų)

7. Doritos – Ultrasound (Daugiau nei 893 tūkst. pasidalinimų)

6. Nike - The Switch (Daugiau nei 969 tūkst. pasidalinimų)

5. OK Go & S7 Airlines - Upside Down and Inside Out (Daugiau nei 1,2 mln. pasidalinimų)

4. Vodafone - Ramadan 2016 (Daugiau nei 1,4 mln. pasidalinimų)

3. Shell - Best Day Of My Life | #makethefuture (Daugiau nei 1,6 mln. pasidalinimų)

2. Channel 4 - We Are the Superhumans (Daugiau nei 1,8 mln. pasidalinimų)

1. John Lewis - #BusterTheBoxer (Daugiau nei 1,9 mln. pasidalinimų)

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją