Įvairūs statistiniai duomenys byloja, kad kasmet žmonės praleidžia daugiau nei 5 dienas per metus ieškodami, ką žiūrėti per televiziją. Nepaisant visko, televizijos žiūrėjimas išlieka viena populiariausių pramogų – naujausiais TNS duomenimis prie žydrųjų ekranų mes praleidžiame apie 4,5 val. per dieną.

„Laikas yra svarbiausia, ką žmonės turi, tačiau, greitėjant gyvenimo tempui, mes vis rečiau galime mėgautis tuo, kas mums patinka be jokių trikdžių. „Viasat“ naujas klipas atspindi kokybiško televizijos žiūrėjimo filosofiją ir rinktinį turinį, kurio nereikia laukti“, – sakė „Viasat“ komunikacijos vadovė Audronė Vilčiauskienė.

Reklamoje vystoma mintis, kad turinys, kurio nereikia laukti – tai, kaip ledai be kalorijų, vairavimas be eismo spūsčių, kūdikis be verkimo, kelionė be laiko skirtumo, sportas be raumenų skausmo kitą dieną ar stovyklavimas be uodų. „Viasat“ atrinkdama naujausias filmų premjeras, rodomas be reklamų populiariausiame filmų kanale „TV1000 Premium“, sporto transliacijas ar dokumentiką siekia padėti savo klientams taupyti laiką ir paversti televizijos žiūrėjimą malonumu - teigė „Viasat“ atstovai.

Klipo idėją kūrė laisvai samdomas Antonio Bechtle, reklamos mokyklos „The Atomic Garden Vilnius“ dėstytojas, gamybinę dalį atliko agentūra „Dansu“.